Щоб відправити податкову звітність мережею Інтернет необхідно оформити електронний ключ.
Нагадуємо, отримання електронного ключа – це безкоштовна та швидка процедура. Для цього потрібно подати заяву з переліком необхідних документів до будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів та мати при собі електронний носій.
Юридичним особам необхіднио мати наступний пакет документів:
- заповнена та підписана заява-приєднання до Договору ЕЦП (у двох примірниках);
- заповнена та підписана заява на реєстрацію для отримання посиленого сертифіката ключа встановленого зразку (дозвіл на використання персональних даних підписувача) для реєстрації підписувача у реєстрі підписувачів АЦСК ІДД ДПС та формування посиленого сертифікату відкритого ключа;
- оригінал статуту юридичної особи (положення про установу, філію) або його нотаріально засвідчена копія (надається виключно для ознайомлення);
документи, що підтверджують повноваження керівника заявника (копія наказу про призначення тощо);
- документи, що підтверджують належність підписувача до юридичної особи – заявника та його повноваження, засвідчені печаткою та особистим підписом керівника юридичної особи;
- копії паспортів заявника та підписувачів (копії 1-4 сторінок), засвідчені власноручними підписами власників паспортів (в разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову);
- копія облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО керівника та головного бухгалтера) у разі, якщо формуються сертифікати для керівника та бухгалтера.
Акредитований центр сертифікації ключів при ЦОП ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві діє за адресою: вул. Смілянська, 6. Також за необхідною інформацією можна звернутися до консультанта-модератора за телефоном – 244-80-20
ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві