У переважній більшості громадяни Дніпропетровського регіону використовують сервіс «Пульс» для з’ясування питань щодо подання електронної звітності та реєстрації податкових накладних. Цієї тематики стосувалось більше двох третин звернень (68,5%).
Понад 16% заявників порушували питання щодо організації роботи територіальних органів ГУ ДФС у Дніпропетровській області, з приводу перевірок суб’єктів господарювання звернулися 7,4% платників, особливостями реєстрації платником ПДВ цікавилися 2,7% громадян тощо.
Всі звернення оперативно розглянуті у встановлений термін та вирішені по суті.
Нагадаємо, що звертатися щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників Державної фіскальної служби, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю, можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.