Про зміни щодо електронного адміністрування ПДВ, які набули чинності з 1 січня 2015 року, обговорювалось під час брифінгу, який нещодавно відбувся у приміщенні Солом’янської ДПІ за участі начальника управління оподаткування юридичних осіб Володимира Кліванського.
Відповідно до прийнятих законодавчих актів «Електронне адміністрування ПДВ» запроваджено поетапно, зокрема до 1 липня 2015 року у тестовому режимі. Цей тестовий термін введено з метою надати змогу платникам податку та контролюючим органам адаптуватись до нових правил адміністрування податку на додану вартість.
Протягом дії системи електронного адміністрування ПДВ у тестовому режимі (до 1 липня 2015 року або до дати, визначеної в окремому рішенні Верховної Ради України про скорочення терміну перехідного періоду) платники податку самостійно зараховують на електронні рахунки кошти з власних поточних рахунків, у сумах, необхідних для сплати до бюджету узгоджених податкових зобов’язань з цього податку, задекларованих ними в податковій звітності з ПДВ.
З 1 липня 2015 року для реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних платник податку повинен мати достатню суму податкового кредиту, підтверджену зареєстрованими в ЄРПН “вхідними” податковими накладними, сплатою ПДВ при імпорті товарів та (за недостатності таких сум) коштами на його рахунку у системі електронного адміністрування ПДВ.
«Запровадження такої системи направлено на зниження ризиків формування фіктивного кредиту та унеможливлення отримання неправомірного відшкодування ПДВ з бюджету, скорочення обсягів тіньової економіки в країні та витрат держави на адміністрування ПДВ. Крім того, система електронного адміністрування ПДВ зменшує вплив людського фактору та сприяє зменшенню рівня корупції, - на закінчення зустрічі зазначив Володимир Станіславович.
ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві
e-finance.com.ua