Нещодавно, за участі начальника управління реєстрації платників та електронних сервісів Павук Ірини та редактора газети «Справжня Бухгалтерська Газета», було проведено брифінг, під час якого розглядалися питання отримання електронного цифрового підпису та подачі звітності в електронному вигляді.
«Ця тема є актуальною для платників податків, які ще не мають електронного цифрового підпису», - під час брифінгу заявила Ірина Анатоліївна.
Начальник управління нагадала платникам про можливість, яка безкоштовно надається фіскальною службою та передбачає оформлення звітності до органів державної фіскальної служби в електронному вигляді. Відповідно до Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронний цифровий підпис» електронний цифровий підпис (ЕЦП) є обов'язковим реквізитом електронного документа, який використовується для ідентифікації автора та/або підписувача електронного документа іншими суб'єктами електронного документообігу. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. ЕЦП дає можливість платникам податків оптимізувати процедуру подачі звітів, швидко та без перешкод звітувати до податкових, митних органів не витрачаючи свій час, отримувати консультації в режимі он-лайн, замовляти довідки, тощо.
Отримати ключі електронного цифрового підпису можна безкоштовно у відділенні Акредитованого центру сертифікації електронних ключів, який знаходиться у приміщенні Центру обслуговування платників Державної податкової інспекції у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві за адресою: вул. Смілянська, 6, каб.14. У разі виникнення питань, звернення приймаються за телефоном: 245-91-52.
e-finance.com.ua