Статистика онлайн-сервісу Держгеокадастру за перший місяць експлуатації.
За перший місяць після запуску електронної послуги Держгеокадастру “Замовлення витягу з Державного земельного кадастру” сервісом скористалися 780 громадян.
Найбільша кількість заяв стосувалась ділянок у Києві та Київській області – 89 та 535 заяв на отримання витягу відповідно. Таке співвідношення пов’язане з тим, що сервіс почав діяти на території столичної області і поступово був розширений на решту регіонів.
Також в трійці областей з найбільшою кількістю запитів Харківська – 65 та Рівненська – 37 запитів.
Як свідчить місячна практика експлуатації сервісу, обробка заявки займає в середньому добу. Інтерфейс формування замовлення, система електронних підтверджень на е-мейл та функція електронної оплати послуги працюють без нарікань. “Сервіс доступний по всій території України, тож принцип екстериторіальності діє, що і було основною нашою метою”, – заявив Голова Держгеокадастру Максим Мартинюк.
Серед елементів, які потребують вдосконалення, – робота front office. “Можна запустити бездоганну послугу, використати найсучасніші технології, все продумати, однак все розіб’ється об ефект, який справить некомпетентний чи просто необізнаний працівник ЦНАПу, який видаватиме готовий витяг, – відзначає Максим Мартинюк. – Система є консервативною, для її подолання потрібні значні зусилля, причому всіх зацікавлених сторін”. Держгеокадастр проводить тренінги для працівників на місцях щодо обробки електронних заявок та для працівників ЦНАПів, тож їх навички будуть вдосконалюватись.
Також спеціалісти Держгеокадастру проаналізували структуру відмов у наданні витягів. Найбільша їх кількість виникає в разі подачі заявки на отримання витягу неналежною особою, яка не пройшла процедуру ідентифікації. Це причина майже половини (46%) відмов.
Також причиною відмови може стати відсутність XML-файлів та відсутність правовстановлюючих документів, невідповідність поданих документів вимогам та помилка в документації в землеустрою.
e-finance.com.ua