Нещодавно було проведено черговий сеанс телефонного зв’язку „гаряча лінія” з в.о. завідувача сектору організації розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації Лущик Альоною Василівною на тему: «Організація розгляду звернень та доступу до публічної інформації».
Пропонуємо Вашій увазі відповіді на деякі із запитань, які надійшли від платників податків під час сеансу зв’язку "гаряча лінія":
1. Які строки розгляду звернень громадян ?
Строки розгляду звернень громадян обчислюються у календарних днях, починаючи з дня реєстрації таких звернень. Датою виконання звернення громадян є дата реєстрації відповіді на нього.
Звернення розглядаються та вирішуються у строк не більше одного місяця із дня їх надходження, ураховуючи вихідні, святкові й неробочі дні, а ті, які не потребують додаткового вивчення та проведення перевірки за ними, невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх реєстрації.
2. Які вимоги встановлено для письмових звернень громадян?
Звернення громадян мають бути оформлені відповідно до вимог статті 5 Закону України «Про звернення громадян». У зверненні зазначаються прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина та викладається суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення має бути надруковано або написано від руки розбірливо і чітко, підписано заявником (групою заявників) із зазначенням дати.
3. Який максимальний строк розгляду звернень громадян?
Загальний строк вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 календарних днів.
4. Скажіть, будь-ласка, що таке публічна інформація та запит на інформацію?
Згідно зі статтею 1 Закону України від 13.01.11 №2939 „Про доступ до публічної інформації” публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації.
Відповідно до статті 19 Закону № 2939, запит на інформацію – це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні.
5.Обов’язкові реквізити Запиту на публічну інформацію?
Запит повинен містити:
ПІБ (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку (якщо такий є);
загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено Запит на публічну інформацію, якщо запитувачу це відомо;
підпис і дату за умови подання письмового Запиту.
6.Строк розгляду Запитів на публічну інформацію?
Відповідь на Запит на публічну інформацію надається не пізніше п’яти робочих днів з дня його отримання відповідно до вимог статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації».
ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві
e-finance.com.ua