Сьогодення – складне та водночас цікаве з точки зору втілення можливостей зміни підходів до здійснення реальних реформ не лише на рівні ухвалення законів, а й на рівні їх імплементації та практичного виконання. Суспільство прагне позитивних змін, а тому обирає стан дії а не очікування.
В цьому сенсі звернення громадян є важливою складовою в подальших доброзичливих відносинах з представниками держави, упередження економічних порушень та встановлені істини. Тому для фахівців ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС України у м. Києві є важливим не тільки своєчасне надання ґрунтовних відповідей на звернення громадян, а також виявлення та розслідування причин, що викликають їх надходження.
Так за період з січня по жовтень поточного року до ДПІ надійшло 88 письмових звернення громадян, скарги відсутні.
Звернення стосувались інформування про ухилення від оподаткування, стосовно контрольно-перевірочної роботи, щодо єдиного соціального внеску, податку на доходи фізичних осіб, акцизного податку, РРО та КОРО, реєстрації та обліку платників, щодо виконання судових рішень.
Станом на 01.11.2015 за результатами розгляду всі звернення виконано в термін, передбачений чинним законодавством: 54 звернення вирішено позитивно, на 16 звернень надано роз’яснення, 14 звернень передано за належністю, 4 звернення на даний час знаходяться на розгляді.
До ДПІ надійшло також 4 колективних звернення, дописувачі: працівники компанії, жителі будинку (2 звернення), наймані працівники ФОП. За результатами звернень проведено перевірки дотримання податкового законодавства, в одному з випадків припинено незаконну діяльність.
З додатковою інформацією щодо організації роботи зі зверненнями громадян в ДПІ можна ознайомитися на суб-сайті ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві - http://kyiv.sfs.gov.ua/okremi-storinki/struktura/62418.html
ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві
e-finance.com.ua