З метою ознайомлення спільноти з діяльністю ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві оцінки якості та внесення можливих пропозицій поліпшення роботи на постійній основі проводиться особистий прийом громадян, для оперативного реагування на звернення платників податків та мешканців району.
Так, за десять місяців поточного року керівництвом ДПІ у Шевченківському районі столиці проведено 29 прийомів за зверненням громадян.
Звернення стосувались єдиного податку для суб’єктів підприємницької діяльності-фізичних осіб, податку на додану вартість, плати за землю, податку на прибуток підприємств, реєстрації і обліку платників, податкової звітності, проведення перевірок, виконання судових рішень та реструктуризації податкового боргу.
За результатами розгляду всі звернення виконано в термін, передбачений чинним законодавством.
Всі звернення вирішено позитивно.
Повторних звернень у звітному періоді не було.
Нагадаємо, що графіки особистих прийомів громадян посадовими особами ДПІ у Шевченківському районі та телефони, за якими можна здійснити попередній запис на особистий прийом, розміщено на суб-сайті ГУ ДФС у м. Києві.
ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві
e-finance.com.ua