В минулому році на антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» надійшло 196 звернень від платників податків та громадян Дніпропетровської області, що на 503 звернення менше, ніж у 2015 році.
Розгляд всіх звернень завершено, про вжиті заходи проінформовано заявників у встановлені законодавством терміни.
Майже половина звернень суб’єктів господарювання та громадян (86) стосувались питань, які виникають під час подання звітності та реєстрації накладних.
Крім того, дзвінки на сервіс «Пульс» від мешканців Дніпропетровщини були з приводу питань роботи органів ГУ ДФС області (51 звернення), системи електронного адміністрування ПДВ (31 звернення), перевірок суб’єктів господарювання (6 звернень), роботи Центрів обслуговування платників (5 звернень) тощо. Безпосередньо антикорупційної тематики сервісу стосувалося 10 звернень.
Нагадуємо, номер цілодобової телефонної лінії антикорупційного сервісу Держаної фіскальної служби України «Пульс»: (044) 284-00-07.
e-finance.com.ua