Нещодавно у Центральному районі м.Дніпра відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку “гаряча лінія” на тему: “Надання адміністративних послуг. Електронна звітність”, “Ліцензування роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами”.
З платниками податків спілкувалася начальник відділу обслуговування платників ДПІ Іщенко Світлана Василівна.
Пропонуємо відповіді на такі питання:
Як отримати ліцензію? Порядок отримання ліцензії не надто складний. Передусім потрібно знати, що видають ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами Головні управління ДФСУ в областях та м. Києві за місцем здійснення суб’єктом господарювання торговельної діяльності. Подати документи та отримати оформлені ліцензії можна також у Центрах обслуговування платників податків (п. 2.1 Рекомендацій № 213). Ліцензії видають на підставі заяви підприємства (за формою додатка 1 до Порядку № 493). У ній мають бути зазначені такі відомості:— вид господарської діяльності, на провадження якого підприємство має намір отримати ліцензію; адреса місця торгівлі, перелік РРО (КОРО), які знаходяться на місці торгівлі, а також інформація про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення, реєстраційні номери свідоцтв РРО (КОРО), які знаходяться на місці торгівлі, та дата початку їх обліку в органах ДФС — для заяви на видачу ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями;— адреса місця торгівлі — для заяви на видачу ліцензії на роздрібну торгівлю тютюновими виробами. Крім того, для отримання ліцензії знадобляться копія платіжного доручення на перерахування плати за ліцензію (з відміткою банку про оплату) та довідка фінансового органу про фактичне надходження коштів до бюджету. Вимогу щодо наявності цих документів встановлено п. 34 Порядку № 493 У десятиденний строк з дня подання документів підприємство отримає або оформлену ліцензію, або рішення про відмову в її видачі. Ліцензія на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами видається строком на один рік. Одержана ліцензія на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями або тютюновими виробами має знаходитися на видному місці торгівлі і бути доступною для огляду (п. 27 Порядку № 493).
Скільки потрібно ліцензій, якщо підприємство має кілька місць торгівлі в різних районах?
Якщо уважно вчитатися в положення ч. 14 — 16 ст. 15 Закону № 481, стає зрозуміло, що ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (тютюновими виробами) видаються окремо на кожне місце торгівлі. При цьому для «тютюнової» ліцензії встановлено фіксовану вартість для кожного місця торгівлі, а вартість «алкогольної» ліцензії на кожне місце торгівлі пропорційна кількості обладнаних там РРО (КОРО). Згідно з термінологією ст. 1 Закону № 481 місцем торгівлі є місце реалізації товарів, у тому числі на розлив, в одному торговому приміщенні (будівлі) за місцем його фактичного розташування, для тютюнових виробів та пива — без обмеження площі, для алкогольних напоїв, крім пива, — торговельною площею не менше 20 кв. м, обладнане РРО (незалежно від їх кількості) або де є КОРО (незалежно від їх кількості), в яких фіксується виручка від продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів незалежно від того, чи оформляється через них продаж інших товарів. Інформацію про місце торгівлі зазначають на лицьовому боці ліцензії (п. 25Порядку № 493). Тому підприємство, що має місця торгівлі в різних районах, повинне отримати окрему ліцензію на кожну торговельну точку. А ось «заощадити» та використовувати одну ліцензію для торгівлі в кількох місцях не вийде. Це загрожує застосуванням до підприємства штрафних санкцій за «безліцензійну» торгівлю.
Чим загрожує роздрібна торгівля алкоголем та тютюном без ліцензії?
Порушення вимог Закону № 481 та «безліцензійна» роздрібна торгівля алкогольними напоями і тютюновими виробами нічого хорошого для підприємства не обіцяють. Штрафні санкції за ці порушення встановлені абзацом п’ятим ч. 2 ст. 17 Закону № 481 і складають 200 % вартості отриманої партії товару, але не менше 17000 грн. Крім того, штрафними санкціями загрожує і роздрібна торгівля алкогольними напоями через РРО (КОРО), не зазначений у ліцензії. За це підприємство чекає штраф у розмірі 200 % вартості реалізованої через РРО (КОРО) продукції, але не менше 10000 грн. ( абзац шостий ч. 2 ст. 17 Закону № 481).
Які можливості надає сервіс «Електронний кабінет платника»?
За допомогою даного сервісу платник податків має змогу:
підготувати, заповнити та надіслати податкову звітність в електронному вигляді;
переглядати дані про стан розрахунків з бюджетом (картки особових рахунків).
Вхід до Електронного кабінету платника податків здійснюється за адресою https://cabinet.sfs.gov.ua/ або по гіперпосиланню «Електронний кабінет платника податків» на веб-порталі Міндоходів шляхом авторизації за допомогою особистого електронного ключа цифрового підпису.
На сьогодні в Електронному кабінеті платника впроваджено сервіси: «Звітність», «Розрахунки з бюджетом», «Податковий календар» та «Облікові дані».
В «Електронному кабінеті платника» запроваджено сервіс: «Звітність», які можливості він забезпечує платникам?
Сервіс «Звітність» забезпечує користувачу можливість:
- створення пакету податкової звітності (декларації з додатками) або імпорту з бухгалтерських програм;
- перевірки створеної або зімпортованої звітності на наявність арифметичних помилок;
- вибору органу Міндоходів до якої має бути подана звітність;
- подання звітності в режимі реального часу з отриманням квитанції про її прийняття/неприйняття;
- перегляду поданої звітності (незалежно від способу її подання) тощо.
Що це таке «Пакет звітних документів»?
Відповідно до наказу Міндоходів від 09.10.2013 № 561 «Про внесення змін до формату (стандарту) електронного документа звітності платників» з 1 листопада 2013 року запроваджено пакетне приймання звітності в електронному вигляді паралельно з існуючою технологією.
Пакет звітних документів – це певний перелік документів одного типу чи різних типів, що подаються суб’єктом в одному звітному періоді. Пакет повинен містити основний документ звітності та необхідні додатки до нього. Фізично пакетом документів є набір ХМL-файлів, які називаються згідно з форматом (стандартом) електронної звітності.
Сеанс «гарячої» лінії в ДПІ у Центральному районі м.Дніпра
2017-07-07 15:20:08
Увага!!! При передруку матеріалів з E-FINANCE.COM.UA активне посилання (не закрите в теги noindex або nofollow, а саме відкрите!!!) на портал "Фінансові новини E-FINANCE.COM.UA" обов'язкове.
WARNING! When reprinting materials from E-FINANCE.COM.UA, it is mandatory to include an active link (not closed in noindex or nofollow tags) to the portal "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" that remains open. WARNUNG!!! Beim Nachdruck von Materialien von E-FINANCE.COM.UA ist ein aktiver Link (nicht geschlossen in Noindex- oder Nofollow-Tags, sondern offen!!!) zum Portal „Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA“ obligatorisch. OSTRZEZENIE!!! Podczas przedrukowywania materialow z E-FINANCE.COM.UA, aktywny link (nie zamkniety w tagach noindex lub nofollow, ale raczej otwarty!!!) do portalu "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" jest obowiazkowy. Внимание!!! При перепечатке материалов с E-FINANCE.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Финансовые новости E-FINANCE.COM.UA" обязательна. |
Related News / Новини рубрики:
Податкові новини (ДПС у Дніпропетровській області) 21.11.2024
Податкові новини (ДПС у Дніпропетровській області) 20.11.2024 Податкові новини (ДПС у Дніпропетровській області) 19.11.2024 Податкові новини (ДПС у Дніпропетровській області) 18.11.2024 Податкові новини (ДПС у Дніпропетровській області) 15.11.2024 Податкові новини (ДПС у Дніпропетровській області) 14.11.2024 Податкові новини (ДПС у Дніпропетровській області) 13.11.2024 Податкові новини (ДПС у Дніпропетровській області) 12.11.2024 Податкові новини (ДПС у Дніпропетровській області) 11.11.2024 Податкові новини (ДПС у Дніпропетровській області) 08.11.2024 |