• Главная
  • ЛЕНТА НОВОСТЕЙ
  • АРХИВ
  • Финансисту
  • Бухгалтеру
  • Малому бизнесу
  • Аналитика
  • Реклама
  • Контакты
  • RSS feed
  • Издается с 9 сентября 2005 года
  • Внесено зміни до Порядку оформлення результатів документальних перевірок дотримання законодавства України з питань державної митної справи, податкового, валютного та іншого законодавства платниками податків
    Опубликовано: 2017-09-13 12:44:34

    Західно-Донбаська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує, що 09.09.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 21.07.2017 №657, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 18.08.2017 за №1022/30890 (далі – Наказ №657), яким внесено зміни до Порядку оформлення результатів документальних перевірок дотримання законодавства України з питань державної митної справи, податкового, валютного та іншого законодавства платниками податків – юридичними особами та їх відокремленими підрозділами (далі – Порядок оформлення), затвердженого наказом Мінфіну України від 20.08.2015 №727 (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 26.10.2015 за №1300/27745).
    Зміни обумовлені Законом України від 21.12.2016 №1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу щодо покращення інвестиційного клімату в Україні».
    Так, Наказом №567, зокрема:
    ◄ виключено норму щодо складання акта (довідки) перевірки виключно на паперовому носії (з метою надання можливості в подальшому надсилати акти через електронний кабінет платника податків (п.42.4 ст.42 Податкового кодексу України (далі – ПКУ));
    ◄ передбачено порядок оформлення фактів відмови посадових (уповноважених) осіб платника податків розписатися у направленні (при проведенні перевірок дотримання законодавства з питань державної митної справи – у посвідченні) на проведення перевірки, фактів відмови у допуску до проведення перевірки (у зв’язку із змінами до п.81.1 ст.81 ПКУ);
    ◄ внесено зміни щодо порядку і термінів подання платниками податків заперечень до актів (довідок) перевірок та додаткових документів (5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання акта (довідки)) та їх розгляду органами Державної фіскальної служби України (терміни їх розгляду збільшено на 2 робочі дні) (у зв’язку із змінами до п.86.7 ст.86 ПКУ);
    ◄ внесено зміни щодо порядку винесення питань на розгляд комісії по спірних питаннях – доповнено можливістю їх винесення не лише під час перевірки або розгляду заперечень, а і в інших випадках (у разі необхідності).
    Також до Порядку оформлення внесено інші зміни щодо удосконалення структури акта (довідки) перевірки та інформації, що підлягає відображенню у матеріалах перевірки.
    Прийняття зазначеного Наказу дозволить удосконалити порядок оформлення органами ДФС матеріалів документальних перевірок платників податків – юридичних осіб та їх відокремлених підрозділів.
    Наказ №657 опубліковано у бюлетені «Офіційний вісник України» від 08.09.2017 №70.

    Внимание!!! При перепечатке материалов с E-FINANCE.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Финансовые новости E-FINANCE.COM.UA" обязательна.

    E-FINANCE.COM.UA
    Электронная почта проекта: info@e-finance.com.ua
    Тел.: +380-50-441-7388

    bigmir)net TOP 100
    Яндекс.Метрика

    Яндекс цитирования
    © E-FINANCE.COM.UA. Все права защищены.
    При использовании информации в электронном виде активная ссылка на e-finance.com.ua обязательна. Мнения авторов могут не совпадать с позицией редакции. За содержание рекламы ответственность несет рекламодатель. Права на информацию принадлежат e-finance.com.ua.