• Главная
  • ЛЕНТА НОВОСТЕЙ
  • АРХИВ
  • Финансисту
  • Бухгалтеру
  • Малому бизнесу
  • Аналитика
  • Реклама
  • Контакты
  • RSS feed
  • Издается с 9 сентября 2005 года
  • Надання послуг платникам податків та громадянам фахівцями структурних підрозділів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області у центрах обслуговування платників податків
    Опубликовано: 2022-05-13 10:12:34

    У Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) станом на 01.05.2022 задіяні у наданні адміністративних послуг 35 центрів обслуговування платників при ДПІ (далі – ЦОП). Адміністративні послуги надаються у ДПІ, які функціонують, та ГУ ДПС. Платники податків можуть отримати широкий спектр послуг: інформаційних, консультативних та адміністративних.
    ЦОП забезпечується надання 77 адміністративних послуг, 51 з яких надається безкоштовно.
    У зв’язку із введенням в Україні воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», від 14 березня 2022 року № 133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», від 18 квітня 2022 року № 259/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» станом на теперішній час Синельниківська, Юр’ївська, Покровська державні податкові інспекції ГУ ДПС не працюють та знаходяться у простої до закінчення дії обставин, які створюють загрозу життю та здоров'ю працівників. Інші центри обслуговування платників державних податкових інспекцій ГУ ДПС здійснюють сервісне обслуговування платників податків (платників єдиного внеску), зокрема надають адміністративні послуги, інші функції сервісного обслуговування платників податків незалежно від місця обліку платника податків.
    Протягом січня – квітня 2022 року до ЦОП Дніпропетровської області надійшло 91 531 звернення у сфері надання адміністративних та інших послуг, що на 9 621 звернення менше у порівнянні з січнем – квітнем 2021 року. З них в електронному вигляді надійшло 44 372 звернення, або 48,5 % від загальної кількості. Це на 22 598 звернень більше у порівнянні з відповідним періодом минулого року, що становить 50,9 %.
    Платниками податків отримано 88 544 адміністративні послуги, що на 10 540 послуг менше ніж у відповідний період минулого року. З них в електронному вигляді суб’єктами звернень отримано 42 092 адміністративних послуг, або 47,5 % від загальної кількості отриманих адміністративних послуг, та на 21 597 послуг більше у порівнянні з січнем – квітнем минулого року, що становить 26,8 %.
    У рамках наказу ДПС України від 22.03.2022 № 173 «Про забезпечення безперебійної роботи територіальних органів ДПС» та для оптимізації процесу обрання/переходу суб’єктами господарювання особливого режиму оподаткування, встановленого пунктом 9 підрозділу 8 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, ЦОП ДПІ ГУ ДПС забезпечено виконання функцій щодо реєстрації, внесення змін, анулювання реєстрації, видачі витягів з реєстру платників єдиного податку, які використовують особливий режим оподаткування по платниках, які перебувають на обліку у ГУ ДПС у м. Києві. В результаті, суб’єкти господарювання, які перебувають на обліку у ГУ ДПС у м. Києві, отримали 2 294 адміністративні послуги з реєстрації платників єдиного податку та 234 видачі витягів з реєстру платників єдиного податку.
    Управління електронних сервісів ГУ ДПС у Дніпропетровській області забезпечує належну організацію роботи ЦОП та відповідну координацію роботи структурних підрозділів ГУ ДПС, задіяних у наданні адміністративних та інших послуг.

    Внимание!!! При перепечатке материалов с E-FINANCE.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Финансовые новости E-FINANCE.COM.UA" обязательна.

    Новости рубрики:


    У Держдепі відповіли, чи має Україна «повернути США борг» за ленд-ліз після війни



    Яким чином споживачі товарів (послуг) можуть повідомити про порушення у сфері роздрібної торгівлі?



    Податковий календар на 16 травня 2022 року



    Взаємодія з бізнесом продовжується: у форматі онлайн відбувся семінар для представників Європейської Бізнес Асоціації



    До уваги платників 5 % акцизного податку з роздрібного продажу щодо обліку продукції, яка підлягає оподаткуванню цим податком



    Взяття на облік у контролюючих органах суб’єктів господарювання у період воєнного стану на території України



    Щодо яких активів не здійснюються нарахування та сплата збору з одноразового (спеціального) добровільного декларування?



    Дніпропетровщина: від платників акцизного податку з виготовлених товарів надходження до державного бюджету збільшились у 5,5 разів



    На допомоги, пільги та субсидії виділили 8 млрд гривень: коли українці отримають гроші



    Попри війну, підприємства виконують податковий план, - Шмигаль




    САМОЕ ЧИТАЕМОЕ

    16 май, 14:30

    15 май, 14:00

    14 май, 12:00

    13 май, 14:30

    13 май, 13:00

    13 май, 09:45

    E-FINANCE.COM.UA
    Электронная почта проекта: info@e-finance.com.ua
    Тел.: +380-50-441-7388

    bigmir)net TOP 100
    Яндекс.Метрика

    Яндекс цитирования
    © E-FINANCE.COM.UA. Все права защищены.
    При использовании информации в электронном виде активная ссылка на e-finance.com.ua обязательна. Мнения авторов могут не совпадать с позицией редакции. За содержание рекламы ответственность несет рекламодатель. Права на информацию принадлежат e-finance.com.ua.