Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що відповідно до вимог розд. ІV «Порядок ведення касової книги та обов’язки касира» Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 29 грудня 2017 року № 148 (далі – Положення № 148), керівники підприємства зобов’язані забезпечити облаштування каси та зберігання готівки у ній.
Згідно з п. 46 розд. ІV Положення № 148 установи/підприємства зобов’язані проводити інвентаризацію каси. Матеріально відповідальні особи до початку проведення інвентаризації дають розписку, форма якої визначена в додатку 7 до Положення № 148.
Комісія перевіряє наявність коштів шляхом повного перерахування всієї готівки, що є в касі, цінних паперів, чекових книжок. Акт складається у двох примірниках і підписується членами інвентаризаційної комісії та матеріально відповідальною особою.
Один примірник акта передається до бухгалтерії установи/підприємства, другий залишається в матеріально відповідальної особи.
Акт складається в трьох примірниках (для матеріально відповідальної особи, яка здала цінності, матеріально відповідальної особи, яка прийняла цінності, а також бухгалтерії) у разі зміни матеріально відповідальних осіб.
Інвентаризація кас проводиться в/на кожній/кожному установі/підприємстві в строки, установлені керівником, з перерахуванням усієї готівки та перевіркою інших цінностей, що зберігаються в касі. Залишок готівки в касі звіряється з даними обліку за книгами обліку. Готівка, що зберігається в касі, але не підтверджена касовими документами, уважається надлишком готівки в касі. У разі застосування підприємством у розрахунках реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) звіряється сума наявної готівки на місці проведення касиром розрахунку із сумою, зазначеною у звіті РРО (у розрахункових книжках та книзі обліку розрахункових операцій). У разі виявлення під час інвентаризації нестачі або надлишку цінностей у касі в акті зазначається сума нестачі або надлишку і з’ясовуються обставини їх виникнення. Сума нестачі відшкодовується відповідно до законодавства України, а надлишок оприбутковується в касі та зараховується в дохід відповідної/відповідного установи/підприємства.
Факт нестачі (надлишку) готівкових коштів у касі підприємства необхідно оформити документально
Опубликовано: 2022-07-06 12:13:35
Внимание!!! При перепечатке материалов с E-FINANCE.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Финансовые новости E-FINANCE.COM.UA" обязательна.
|
Новости рубрики:
У ВР пропонують збільшити видатки на оборону на майже 270 млрд гривень
![]() «Слуги народу» запропонували наростити видатки держбюджету ще на 270 млрд грн ![]() До уваги платників плати за землю Способи подання заяви при переході на єдиний податок за ставкою 2%. доходу Визначення доходу за попередній рік, у разі прийняття ФОП рішення про застосування спрощеної системи оподаткування з 01 січня наступного року Особливості сплати податку на нерухомість спадкоємцями за період до дати оформлення прав власності (користування) Чи включається до складу витрат ФОП – «загальносистемника» придбане канцелярське приладдя? Деякі особливості повернення ФОП надміру сплаченого ПДФО У разі зміни видів діяльності неприбутковою організацією, заява за ф. № 1-РН не подається У разі зупинення ПН/РК в ЄРПН, подається таблиця даних платника ПДВ |


