• Main Page / Головна
  • Newsline / СТРІЧКА НОВИН
  • Archive / АРХІВ
  • Contacts / Контакти
  • RSS feed
  • This online newspaper has been in publication since September 9, 2005
  • Податкові новини (ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування - Павлоградський регіон) 29.08.2023)
    2023-08-29 16:20:45

    Роз’яснювальна робота з питань РРО/ПРРО, нововведень Закону України № 3219, МПЗ під час виїзду мобільного ЦОПу до села Зелений Гай

    Мобільним ЦОПом Васильківської ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) 22.08.2023 відповідно до затвердженого графіку здійснено виїзд до села Зелений Гай Зеленогайського старостинського округу Дубовиківської територіальної громади (ТГ) з метою проведення роз’яснень з актуальних питань законодавства та реалізації податкового сервісу щодо якісного надання адміністративних та інших послуг від ДПС.
    Виїзд  мобільного ЦОПу здійснено за участі фахівців Васильківської ДПІ ГУ ДПС та Павлоградського відділу податків і зборів з фізичних осіб та проведення  камеральних  перевірок управління оподаткування фізичних осіб ГУ ДПС.
    У ході виїзду рганізовано та проведено зустріч із платниками Зеленогайського старостинського округу та робочу зустріч зі старостою старостату.
    Під час зустрічей фахівці ДПІ висвітлили основні зміни, внесені Законом України від 30 червня 2023 року № 3219-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» (Закон України № 3219). Акцентували увагу на питанні застосування реєстраторів розрахункових операцій/програмних реєстраторів розрахункових операцій (РРО/ПРРО) та поновлення відповідальності за порушення вимог Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон № 265). Звернули увагу присутніх на необхідності оформлення трудових відносин з найманими працівниками, перевагах для роботодавців та працівників від використання задекларованих трудових відносин та про наслідки використання праці неоформлених працівників.
    Присутніх мешканців сіл Зеленогайського старостату ознайомлено з переліком адміністративних послуг, що можна отримати у мобільному ЦОПі, переліком документів, необхідних для їх отримання, а також про режим роботи ЦОПу та контактні номери телефонів, за якими можна отримати відповіді на питання, надано роз’яснення щодо переваг користування безкоштовними електронними сервісами ДПС України, зокрема Електронним кабінетом.
    Звернули увагу присутніх на обов’язковість внесення змін до адрес фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків у зв’язку зі змінами назв населених пунктів та вулиць, акцентувавши на порядок та терміни надання відомостей про зміну даних, що вносяться до облікової картки або  повідомлення (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номеру облікової картки платника податків (РНОК ПП) і мають відмітку у паспорті).
    Під час роботи мобільного ЦОПу відвідувачі отримали вичерпні відповіді на питання, зокрема, щодо: порядку заміни РНОК ПП, порядку його отримання для малолітніх дітей та осіб з обмеженими фізичними можливостями, уточнення даних про земельні ділянки та прав на пільги стосовно сплати податків та порядку їх отримання, сплати земельного податку, орендної плати за землю, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки та сплати загального МПЗ, порядку користування Електронним кабінетом.
    Під час зустрічей також обговорювались питання реєстрації та застосування РРО/ПРРО, відповідальності за недотримання вимог Закону № 265, відповідності облікових даних платників плати за землю та забезпечення проведення звірки даних платників податків.
    Працівниками ДПІ під час виїзду мобільного ЦОПу прийняті заяви за формами № 5ДР, № 10ДР, на проведення звірки з плати за землю, щодо уточнення  реквізитів рахунків для сплати податків; на проведення звірки з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Видано 27 РНОК ПП, вручені платникам податків – фізичним особам 58 ППР за формою МПЗФ.
    У ході проведення заходів присутнім роздані роз’яснювальні матеріали інформаційного характеру, зокрема інформаційний лист ДПС України № 4/2023 «Повернення» на довоєнну систему оподаткування: особливості переходу», пам’ятка «8 легких кроків роботи з ПРРО», стосовно нарахування та сплати МПЗ, новацій Закону України № 3219 та застосування РРО/ПРРО.


    Роз’яснювальна робота з питань РРО/ПРРО, новацій Закону України № 3219, мінімального податкового зобов’язання під час виїзду мобільного ЦОПу до Зайцівської територіальної громади

    За участі фахівців Синельниківської ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) та Новомосковського відділу податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок управління оподаткування фізичних осіб ГУ ДПС, за підтримки керівника Зайцівської тергромади (ТГ) 22.08.2023 проведено виїзд мобільного ЦОПу Синельниківської ДПІ ГУ ДПС.
    Під час виїзду мобільного ЦОПу фахівці ГУ ДПС відвідали торгівельні точки с. Зайцеве, зустрілись з фізичними особами – підприємцями (ФОП).
    Спеціалісти Синельниківської ДПІ ГУ ДПС повідомили про набрання чинності з 01.08.2023 Закону України від 30 червня 2023 року № 3219-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» (Закон України № 3219), яким, зокрема внесено зміни до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон № 265). Так, з 01 серпня 2023 року та з 01 жовтня 2023 року у разі встановлення контролюючими органами факту непроведення розрахункових операцій через РРО/ПРРО з фіскальним режимом роботи, будуть застосовуватись фінансові санкції, передбачені п.1 ст. 17 Закону № 265. Повідомили, що ДПС України (ДПС) пропонує до застосування безоплатне ПРРО від ДПС, функціонал якого відповідає законодавчим вимогам, а придбання, оновлення та застосування не потребує витрат та спеціальних навичок користувача. Безкоштовне програмне рішення для використання суб’єктами господарювання ПРРО, інструкції щодо встановлення та налаштування ПРРО, заповнення форм, форми ПРРО, роз’яснення для платників, найпоширеніші запитання суб’єктів господарювання та відповіді на них розміщено на головній сторінці вебпорталу ДПС. У ході активного діалогу з ФОПами на торгових об’єктах фахівці податкової надали вичерпні відповіді на запитання щодо застосування РРО/ПРРО.
    Під час зустрічі працівники ГУ ДПС нагадали громадянам та спеціалістам Зайцівської ТГ щодо мінімального податкового зобов’язання (МПЗ). Повідомили, що у 2023 році запроваджено МПЗ – мінімальний розмір податку, який має сплачувати власник або користувач земельної ділянки сільськогосподарського (с/г) призначення. Розповіли, хто є платниками МПЗ та за якою формулою розраховується МПЗ, що зменшується для фізичних осіб на суму земельного податку, ПДФО та військового збору з доходів від продажу власної с/г продукції. Термін сплати МПЗ – протягом 60 календарних днів з дня отримання податкового повідомлення-рішення (ППР). У разі незгоди з нарахованою сумою МПЗ, платник має право звернутися до ДПІ для проведення звірки.
    Присутніх мешканців сіл Зайцівської ТГ працівники Синельниківської ДПІ ГУ ДПС ознайомили з переліком адміністративних послуг, що можна отримати у мобільному ЦОПі, переліком документів, потрібних для отримання адмінпослуг, а також з режимом роботи Синельниківського ЦОПу та контактними номерами телефонів, за якими можна отримати роз’яснення.
    Увагу присутніх податківці звернули на те, що на даний час актуальним є також питання внесення змін до адресних даних фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників  податків.
    Фахівці ГУ ДПС акцентували увагу громадян, які одноосібно обробляють земельні ділянки, про наближення граничного терміну сплати земельного податку за 2023 рік, повідомили про необхідність подання документів для внесення змін даних власників земельних ділянок та нерухомого майна, відмінного від земельної ділянки, про своєчасне надання інформації за формою № 5ДР.
    Також звернули увагу присутніх, що інформацію про податкові сервіси, новини, статті, анонси, роз’яснення, коментарі керівництва та фахівців і багато корисного користувачі мають можливість отримати на офіційних сторінках Державної податкової служби України та ГУ ДПС у доступному зручному форматі соціальної мережі Facebook та месенджерів Telegram і Viber.
    У ході проведення заходів серед присутніх розповсюджені примірники тематичної друкованої продукції ГУ ДПС роз’яснювального характеру (буклети та брошури), зокрема, стосовно МПЗ, новацій Закону України № 3219: особливості сплати єдиного внеску, закінчення дії спрощеної системи з особливостями оподаткування, РРО/ПРРО.


    Оформлення трудових відносин – це імідж соціально відповідальної компанії

    Державна податкова служба України нагадує про необхідність оформлення суб’єктами господарювання трудових відносин із найманими працівниками.
    Працювати за трудовим договором – вигідно! Трудове законодавство гарантує найманому працівнику здорові та безпечні умови праці, оплачувані відпустки й лікарняні. Всього цього позбавлені незадекларовані працівники.
    З моменту підписання трудового договору найманий працівник – це працівник, який має трудові права й соціальні гарантії, а саме:
    - гідні та безпечні умови праці;
    - нормований робочий час;
    - оплачувані та неоплачувані відпустки;
    - регулярна виплата зарплати не нижче мінімальної;
    - можливість навчатися та підвищувати кваліфікацію;
    - захист від незаконного звільнення;
    - страхові виплати в разі непрацездатності;
    - пільги для неповнолітніх;
    - додаткові соціальні гарантії для жінок та працівників з дітьми;
    - захист прав, тощо.
    Порядок оформлення трудових відносин з найманими працівниками є однаковим для всіх роботодавців. Він включає три основні кроки:
    - укладення трудового договору;
    - оформлення наказу про прийняття на роботу;
    - повідомлення Державної податкової служби.
    Своєчасне оформлення трудових відносин – це запорука фінансової стабільності бізнесу. До того ж, фінансові ризики і наслідки використання незадекларованої праці значно перевищують витрати, які виникають у разі оформлення трудових відносин із працівниками відповідно до законодавства.
    Водночас ДПС продовжує отримувати інформацію від громадян щодо можливих фактів неоформлення трудових відносин суб'єктів господарювання з найманими працівниками.
    Так, у 2023 році тільки на адресу центрального апарату ДПС надійшло 66 звернень громадян, в яких міститься інформація про 146 фактів неоформлення трудових відносин.
    Державна податкова служба України нагадує громадянам про можливість у будь-який час доби, 24/7 та в будь-якому місці, повідомляти податкову службу через чат-бот «StopViolationBot» у месенджері Telegram про відомі факти порушень законодавства, в тому числі використання суб’єктом господарювання найманих працівників без офіційного оформлення трудових відносин.


    Мобільний ЦОП – з роз’яснювальною роботою з питань РРО/ПРРО, новацій Закону України № 3219, мінімального податкового зобов’язання під час виїзду до села Богданівки

    З метою реалізації податкового сервісу щодо якісного надання адміністративних та інших послуг від ДПС, проведення роз’яснювальної роботи з актуальних питань сьогодення 23.08.2023 відповідно до затвердженого графіку здійснено виїзд мобільного ЦОПу Васильківської ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) до села Богданівки Богданівського старостинського округу Васильківської тергромади (ТГ).
    Виїзд мобільного ЦОПу здійснено за участі керівника Васильківської ДПІ ГУ ДПС, фахівців Васильківської ДПІ та Павлоградського відділу податків і зборів з фізичних осіб та проведення  камеральних перевірок управління оподаткування фізичних осіб ГУ ДПС.
    У ході виїзду мобільного ЦОПу організовано та проведено зустріч із платниками Богданівського старостинського округу та робочу зустріч з представниками Богданівського старостинського округу Васильківської селищної ради.
    Під час роботи мобільного ЦОПу відвідувачі отримали вичерпні  відповіді на питання, що їх цікавили, зокрема, стосовно: новацій Закону України від 30 червня 2023 року № 3219-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» (Закон України № 3219); порядку заміни реєстраційного номеру облікової картки платника податків (далі – РНОК ПП), порядку його отримання для малолітніх дітей; уточнення даних про земельні ділянки та права на пільги щодо сплати податків та порядку їх отримання; сплати земельного податку, орендної плати за земельні ділянки, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки та сплати загального мінімального податкового зобов’язання (далі – МПЗ); порядку користування Електронним кабінетом.
    Присутніх мешканців села Богданівки фахівці ДПІ ознайомили з переліком адміністративних послуг, що можна отримати у мобільному ЦОПі, та документів, що потрібні для їх отримання, а також про режим роботи ЦОПу, контактні номери телефонів, за якими можна отримати роз’яснення, надана інформація щодо переваг користування безкоштовними електронними сервісами ДПС України (ДПС), зокрема Електронним кабінетом.
    Спеціалісти податкової звернули увагу на необхідність внесення змін до адрес фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків у зв’язку зі змінами назви населених пунктів та вулиць шляхом надання відомостей про зміну даних, які вносяться до РНОК ПП або повідомлення (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття РНОК ПП і мають відмітку у паспорті).
    Під час зустрічі податківці акцентували увагу на питанні застосування реєстраторів розрахункових операцій/програмних реєстраторів розрахункових операцій (РРО/ПРРО) та поновлення відповідальності за порушення вимог Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон № 265). Звернули увагу присутніх на необхідності оформлення трудових відносин з найманими працівниками, перевагах для роботодавців та працівників від використання задекларованих трудових відносин та про наслідки використання праці неоформлених працівників. У ході активного діалогу під час зустрічі надані вичерпні відповіді на запитання присутніх щодо застосування РРО/ПРРО, поновлення відповідальності за порушення норм Закону № 265. Також обговорювались питання відповідності облікових даних платників плати за землю та забезпечення проведення звірки даних платників податків.
    Під час виїзду працівниками ДПІ прийняті заяви: за формами № 5ДР та № 10ДР, на проведення звірки з плати за землю та нарахування МПЗ, щодо уточнення реквізитів рахунків для сплати податків; видано 16 РНОК ПП, вручено платникам податків – фізичним особам 119 податкових повідомлень-рішень за формою МПЗФ.
    У ході проведення заходів присутнім роздані роз’яснювальні матеріали інформаційного характеру, зокрема, інформаційний лист ДПС № 4/2023 «Повернення» на довоєнну систему оподаткування: особливості переходу», пам’ятка ГУ ДПС «8 легких кроків роботи з ПРРО», інша друкована продукція ГУ ДПС щодо новацій Закону України № 3219 та застосування РРО/ПРРО.
     

    До уваги державних унітарних підприємств!

    Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області(територія обслуговування – Павлоградський регіон) інформує.
    Державна податкова служба України у зв’язку з набранням чинності постановою Кабінету Міністрів України від 28 липня 2023 року № 786 «Про внесення зміни до пункту 1 Порядку відрахування до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями» (далі – Постанова № 786) у листі від 24.08.2023 № 20759/7/99-00-21-02-01-07 (далі – Лист № 20759) повідомила наступне.
    Пунктом 1 Порядку відрахування до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їхніми об’єднаннями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 лютого 2011 року № 138, передбачено, що частина чистого прибутку (доходу), що відраховується державними унітарними підприємствами та їхніми об’єднаннями до державного бюджету за відповідний період, визначається, виходячи з обсягу чистого прибутку (доходу), розрахованого згідно з положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку як підсумок суми чистого фінансового результату (прибутку) та суми капіталу в дооцінках, яка підлягає перенесенню до нерозподіленого прибутку, з урахуванням того, що до такого підсумку також може бути включена частка нерозподіленого прибутку або невикористаних фондів, утворених унаслідок розподілу прибутку в обсязі, визначеному рішенням органу управління за результатами фінансово-господарської діяльності у розмірі 80 відсотків.
    Положеннями Постанови № 786, яка набрала чинності з 01 серпня 2023 року, передбачено тимчасове зменшення з 80 до 35 відсотків базового нормативу відрахування частини чистого прибутку (доходу) до державного бюджету для державних підприємств установ виконання покарань, які залучають засуджених до праці, за результатами фінансово-господарської діяльності у другому півріччі 2023 року та у 2024 році, за умови спрямування ними 45 відсотків чистого прибутку (доходу) від своєї діяльності на капітальний ремонт, поточний ремонт, реконструкцію, модернізацію, придбання необоротних активів, технічне переоснащення та розвиток інфраструктури. Крім того, використання 45 відсотків чистого прибутку (доходу) підлягає щорічному державному фінансовому аудиту.
    Згідно з абзацами п’ятим та шостим п. 46.2 ст. 46 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) розрахунок частини чистого прибутку (доходу), дивідендів на державну частку складається наростаючим підсумком та подається до контролюючих органів разом із фінансовою звітністю у строки, передбачені ст. 49 Кодексу. При цьому для державних унітарних підприємств та їхніх об’єднань, які є платниками частини чистого прибутку (доходу) податковими (звітними) періодами є календарні: квартал, півріччя, три квартали, рік.
    Враховуючи наведене, державні підприємства установи виконання покарань, які залучають засуджених до праці, можуть відраховувати частину чистого прибутку (доходу) у розмірі 35 відсотків, починаючи з підсумків фінансово-господарської діяльності за IІІ квартал 2023 року, за умови спрямування ними за відповідний звітний (податковий) період 45 відсотків чистого прибутку (доходу) від своєї діяльності на капітальний ремонт, поточний ремонт, реконструкцію, модернізацію, придбання необоротних активів, технічне переоснащення та розвиток інфраструктури.
    З метою забезпечення декларування частини чистого прибутку (доходу) вищезазначеними платниками (які у другому півріччі 2023 року застосовують норматив відрахування 35 відсотків), рекомендуємо за підсумками трьох кварталів 2023 року при складанні Розрахунку частини чистого прибутку (доходу), дивідендів на державну частку, форма якого затверджена наказом Міністерства фінансів України від 12.01.2021 № 4 (далі – Розрахунок) за ідентифікатором форми J0108208, окремі рядки розрахунку заповнювати таким чином:
    у рядку 01 та відповідно у рядку 06 зазначається обсяг чистого прибутку (доходу) за три квартали 2023 року;
    у рядку 10 «Норматив відрахування частини чистого прибутку (доходу)/ дивідендів на державну частку (%)» зазначається базовий норматив відрахування 35 відсотків;
    у рядку 11 «Частина чистого прибутку (доходу)/дивіденди на державну частку, що відраховуються до бюджету за звітний податковий період (рядок 06 × рядок 096 × рядок 10/100)» та рядку 13 «Частина чистого прибутку (доходу)/дивіденди на державну частку, що підлягають сплаті (рядок 11 – рядок 12)» показники обчислюються та заповнюються з урахуванням цього базового нормативу;
    у рядку 12 відображається сума частини чистого прибутку (доходу), задекларована у рядку 11 Розрахунку за підсумками півріччя 2023 року (що обчислювалась за нормативом 80 відсотків);
    водночас у рядку 18 блоку «Виправлення, пов’язані зі зміною базового нормативу відрахування9» необхідно зазначити суму збільшення податкового зобов’язання, яка обраховується як різниця між сумою частини чистого прибутку (доходу) за півріччя 2023 року, обрахованою за нормативом 80 відсотків та сумою, обрахованою за нормативом 35 відсотків за такий же звітний (податковий) період.
    Водночас до Розрахунку необхідно подати доповнення та пояснення, складені у довільній формі щодо обрахунку суми частини чистого прибутку (доходу), а також інформацію щодо спрямування такими платниками 45 відсотків чистого прибутку (доходу) від своєї діяльності на капітальний ремонт, поточний ремонт, реконструкцію, модернізацію, придбання необоротних активів, технічне переоснащення та розвиток інфраструктури. Про що зазначається у полі «Наявність доповнення» Розрахунку. При цьому відповідно до п. 46.4 ст. 46 Кодексу платник податків, який подає звітність в електронній формі, подає і таке доповнення в електронній формі.
    Також звертаємо увагу, що у разі недотримання платником умов Постанови № 786 щодо спрямування 45 відсотків чистого прибутку (доходу) від своєї діяльності на капітальний ремонт, поточний ремонт, реконструкцію, модернізацію, придбання необоротних активів, технічне переоснащення та розвиток інфраструктури, для обчислення частини чистого прибутку (доходу), що відраховується до бюджету, застосовується базова ставка у розмірі 80 відсотків.
    Лист № 20759 розміщено на вебпорталі ДПС України за посиланням https://tax.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/78387.html.


    Чи передбачена відповідальність до СГ за нестворення (несвоєчасне створення) щоденних Z-звітів на РРО або ПРРО з причини потенційного/аварійного відключення електроенергії у період дії воєнного стану?

    Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області(територія обслуговування – Павлоградський регіон) звертає увагу, що згідно із ст. 2 Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 265) фіскальний звітний чек (далі – щоденний Z-звіт) – документ встановленої форми, створений у паперовій та/або електронній формі (електронний фіскальний звітний чек) реєстратором розрахункових операцій (далі – РРО) або програмним РРО (далі – ПРРО), що містить дані денного звіту, під час створення якого інформація про обсяг виконаних розрахункових операцій заноситься відповідно до фіскальної пам’яті РРО або фіскального сервера контролюючого органу.
    Пунктом 9 ст. 3 Закону № 265 встановлено, що суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) зобов’язані щоденно створювати у паперовій та/або електронній формі РРО (за виключенням автоматів з продажу товарів (послуг)) або ПРРО фіскальні звітні чеки у разі здійснення розрахункових операцій.
    Посадові особи та працівники торгівлі, громадського харчування та сфери послуг, а також посадові особи уповноважених банків, небанківських фінансових установ та суб’єктів господарювання, що здійснюють свою діяльність на підставі агентських угод з уповноваженими банками з торгівлі валютними цінностями в готівковій формі та/або отримали відповідні ліцензії Національного банку, за порушення вимог Закону № 265 притягуються контролюючими органами до адміністративної відповідальності згідно із законом.
    Адміністративна відповідальність за порушення встановленого законом порядку проведення розрахунків у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг визначена ст. 155 прим. 1 Кодексу України про адміністративні правопорушення від 07 грудня 1984 року № 8073-Х із змінами та доповненням (далі – КУпАП).
    Враховуючи викладене, у випадку нестворення (несвоєчасного створення) щоденних Z-звітів на реєстраторах розрахункових операцій або програмних реєстраторах розрахункових операцій, з причин потенційного/аварійного відключення електроенергії, суб’єкти господарювання не нестимуть відповідальності за умови підтвердження такого факту належними доказами, зокрема, інформацією, розміщеною на вебпорталах енергопостачальних компаній, про відключення електроенергії у відповідній місцевості чи неможливості її постачання через пошкодження енергетичних мереж, тощо.
    Водночас, у разі порушення суб’єктами господарювання вимог законодавства у сфері здійснення розрахункових операцій та неможливості підтвердження, що такі порушення вчинені внаслідок обставин непереборної сили (форс-мажору), посадові особи суб’єктів господарювання та особи, які здійснюють розрахункові операції будуть нести адміністративну відповідальність, встановлену ст. 155 прим. 1 КУпАП.


    Юридичним особам про особливості заповнення податкової декларації з плати за землю

    Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування – Павлоградський регіон)нагадує, що податкова декларація з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) (далі – Декларація) заповнюється з урахуванням приміток, які містяться у самій формі Декларації, що затверджена наказом Міністерства фінансів України від 16.06.2015 № 560 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 18.02.2022 № 83).
    Звертаємо увагу, що у колонці 11 розділу І Декларації необхідно зазначати площу земельної ділянки у гектарах (з чотирма десятковими знаками, примітка: в 1 гектарі – 10 000 кв. м), якщо земельна ділянка розташована за межами населеного пункту, та у колонці 12 розділу І Декларації – в квадратних метрах (з двома десятковими знаками), якщо земельна ділянка розташована в межах населеного пункту. Аналогічного заповнення потребують і колонки 13 та 14 розділу ІІ Декларації.
    При цьому по одному кадастровому номеру не допускається заповнення показників площі землі одночасно в колонках 11 та 12 розділу І та колонках 13 та 14 розділу ІІ Декларації.


    Юридичні особи сумлінно сплачують до місцевих бюджетів Дніпропетровщини збір за місця для паркування транспортних засобів

    Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування – Павлоградський регіон) повідомляє.
    Протягом січня – липня 2023 року до місцевих бюджетів Дніпропетровської області від юридичних осіб надійшло майже 19 млн грн збору за місця для паркування транспортних засобів. Надходження збільшились у порівнянні з відповідним періодом 2022 року на понад 12,6 млн грн, або на 202 відсотка.
    Нагадуємо, що сума збору за місця для паркування транспортних засобів, обчислена відповідно до податкової декларації за звітний (податковий) квартал, сплачується щоквартально протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого Податковим кодексом України для подання податкової декларації.
    Якщо граничний строк сплати податкового зобов’язання припадає на вихідний або святковий день, останнім днем сплати податкового зобов’язання вважається операційний (банківський) день, що настає за вихідним або святковим днем.

    e-finance.com.ua

    Увага!!! При передруку матеріалів з E-FINANCE.COM.UA активне посилання (не закрите в теги noindex або nofollow, а саме відкрите!!!) на портал "Фінансові новини E-FINANCE.COM.UA" обов'язкове.

    WARNING! When reprinting materials from E-FINANCE.COM.UA, it is mandatory to include an active link (not closed in noindex or nofollow tags) to the portal "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" that remains open.

    WARNUNG!!! Beim Nachdruck von Materialien von E-FINANCE.COM.UA ist ein aktiver Link (nicht geschlossen in Noindex- oder Nofollow-Tags, sondern offen!!!) zum Portal „Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA“ obligatorisch.

    OSTRZEZENIE!!! Podczas przedrukowywania materialow z E-FINANCE.COM.UA, aktywny link (nie zamkniety w tagach noindex lub nofollow, ale raczej otwarty!!!) do portalu "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" jest obowiazkowy.

    Внимание!!! При перепечатке материалов с E-FINANCE.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Финансовые новости E-FINANCE.COM.UA" обязательна.

    E-FINANCE.COM.UA
    E-mail: info@e-finance.com.ua

    © E-FINANCE.COM.UA. Усі права захищені. При використанні інформації в електронному вигляді активне посилання на e-finance.com.ua є обов'язковим. Думки авторів можуть збігатися з позицією редакції. За зміст реклами відповідальність несе рекламодавець. Права на інформацію належать e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Alle Rechte vorbehalten.
    Bei der Nutzung von Informationen in elektronischer Form ist ein aktiver Hyperlink zu e-finance.com.ua erforderlich. Die Meinungen der Autoren stimmen möglicherweise nicht mit der redaktionellen Haltung überein. Für den Inhalt der Anzeigen ist der Werbetreibende verantwortlich. Die Informationsrechte liegen bei e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. All rights reserved.
    When utilizing information in electronic format, an active hyperlink to e-finance.com.ua is required. The opinions of the authors may not align with the editorial stance. The advertiser is responsible for the content of advertisements. Information rights belong to e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Wszelkie prawa zastrzeżone.
    Podczas korzystania z informacji w formacie elektronicznym wymagane jest aktywne hiperłącze do e-finance.com.ua. Opinie autorów mogą nie pokrywać się ze stanowiskiem redakcji. Za treść ogłoszeń odpowiada reklamodawca. Prawa informacyjne należą do e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Все права защищены.
    При использовании информации в электронном формате активная гиперссылка на e-finance.com.ua обязательна. Мнения авторов могут не совпадать с позицией редакции. Рекламодатель несет ответственность за содержание рекламных объявлений. Права на информацию принадлежат e-finance.com.ua.