• Main Page / Головна
  • Newsline / СТРІЧКА НОВИН
  • Archive / АРХІВ
  • Contacts / Контакти
  • RSS feed
  • This online newspaper has been in publication since September 9, 2005
  • Податкові новини (ДПС у Дніпропетровській області) 17.10.2023
    2023-10-17 22:24:12

    У вересні 2023 року до загального фонду державного бюджету надійшло 10,9 млрд грн акцизного податку

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/719093.html повідомила.
    У вересні 2023 року до загального фонду Державного бюджету України надійшло акцизного податку з вироблених в Україні та ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) у сумі 10,9 млрд гривень. Це становить 126,2 відс. показника доходів, доведеного Міністерством фінансів України (додатково надійшло 2,26 млрд грн), та на 1,7 млрд грн, або на 18,6 відс. перевищує надходження вересня минулого року.
    Виконання показників доходів досягнуто за рахунок додаткових надходжень по вироблених в Україні:
    тютюнових виробах – на 2,8 млрд грн, або 167,2 відс. від доведеного показника доходів (4,2 млрд грн);
    лікеро-горілчаній продукції – на 0,13 млрд грн, або 132,3 відс. від доведеного завдання (0,39 млрд грн);
    виноробній продукції (без додавання спирту) – на 0,06 млрд грн, або 159,1 відс. від доведеного показника доходів (0,1 млрд грн).
    Також повідомляємо, що за рахунок впровадження норми Закону щодо перенесення на виробників та імпортерів тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, обов’язку сплати 5-відс. акцизного податку з роздрібного продажу тютюнових виробів, суттєво збільшились доходи місцевих бюджетів з цього податку. Так, за період січень – серпень 2023 року середньомісячна сума задекларованого 5 % акцизного податку виробниками та імпортерами становить 655,6 млн грн, що в 2,8 раза більше таких показників до запровадження цієї норми (234,1 млн грн за січень – квітень 2022 року). 


    Декларуєте новий об’єкт нерухомості – вірно застосовуйте розмір мінімальної заробітної плати!

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що ДПС повідомила про одну з поширених помилок, яку допускають платники податків під час складання податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (далі – Декларація), а саме: невірне застосування розміру мінімальної заробітної плати під час декларування «нового» об’єкту нерухомого майна.
    Наслідком такої помилки є завищення податкового зобов’язання з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, так як в Україні зберігається тенденція із збільшення розміру мінімальної заробітної плати протягом календарного року.
    Зауважуємо, що Декларація заповнюється з урахуванням приміток, які містяться у самій формі Декларації та додатків до неї, що затверджена наказом Міністерства фінансів України від 10 квітня 2015 року №408 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 10 листопада 2022 року № 371).
    Так, у колонці 15 додатків І та ІІ Декларації зазначається розмір мінімальної заробітної плати, встановлений законом про Державний бюджет України на 01 січня звітного (податкового) року.
    Наприклад,
    юридична особа набула права власності на об’єкт нерухомого майна у листопаді 2022 року та не пізніше 20 грудня 2022 року зобов’язана задекларувати такий об’єкт;
    розмір мінімальної заробітної плати на 1 січня 2022 року встановлено у розмірі 6 500 грн та з 1 жовтня 2022 було його змінено на 6 700 грн;
    під час декларування такого об’єкта юридична особа повинна застосувати мінімальну заробітну плату у розмірі 6 500 гривень.
    Отже, у разі набуття права на об’єкт нерухомого майна протягом календарного року або ж декларування таких об’єктів за попередні звітні роки, розмір мінімальної заробітної плати зазначається в Декларації виключно у розмірі, який встановлено на 01 січня звітного (податкового) року, а не на момент складання (подання) Декларації платником податків.


    За листопад 2023 року подається оновлена форма декларації акцизного податку

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що з 05.10.2023 набрали чинності накази Міністерства фінансів України:
    - від 28.07.2023 № 414 «Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України» (далі – наказ № 414), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 14 серпня 2023 року № 1396/40452;
    - від 18.08.2023 № 444 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 28 липня 2023 року № 414» (далі – наказ № 444), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 22 серпня 2023 року № 1465/40521, які опубліковані в Офіційному віснику України від 05.10.2023 № 81.
    Метою прийняття наказів № 414 та № 444 є приведення у відповідність форми декларації з акцизного податку і Порядку її заповнення та подання, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 23.01.2015 № 14 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 26.09.2016 № 841) (далі – наказ № 14) до вимог Податкового кодексу України, з урахуванням змін, внесених Законом України від 12 січня 2023 року № 2888-ІХ, щодо:
    - можливості здійснення платежів за серією (за наявності) та номером паспорта лише для громадян України, до паспортів яких внесена відмітка, що свідчить про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією (за наявності) та номером паспорта;
    - приведення термінології наказу № 14 у відповідність до законодавства у сфері платіжних послуг.
    Одночасно приведено у відповідність положення наказу № 14 та його назви у відповідність до статті 223 Податкового кодексу України.
    Відповідно до положень пункту 46.6 статті 46 Податкового кодексу України, нові форми декларацій (розрахунків) застосовуються для складання звітності за податковий період, що настає за податковим періодом, у якому відбулося їх оприлюднення.
    Таким чином, застосування оновленої форми декларації акцизного податку, з урахуванням змін, внесених наказами   № 414 та № 444, починається з 01 грудня 2023 року, яка подається за звітний (податковий) період – листопад 2023 року.


    Фізичні особи мають можливість скористатись сервісом «Калькулятор обчислення плати за землю з фізичних осіб»

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що за допомогою сервісу «Калькулятор обчислення плати за землю з фізичних осіб» можливо швидко та просто визначити розмір плати за землю з фізичних осіб (земельного податку та орендної плати за землю державної та/або комунальної власності).
    Детальніше щодо визначення розміру плати за землю з фізичних осіб – на вебпорталі ДПС України за посиланням https://tax.gov.ua/calculator/land


    До уваги платників податку на прибуток підприємств!

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що коригування фінансового результату до оподаткування по операціях щодо придбання/продажу товарів, робіт та послуг, проведених з окремими категоріями нерезидентів, здійснюється згідно з нормами пп. 140.5.4 та 140.5.5 прим.1 п. 140.5 ст. 140 Податкового кодексу України (далі – Кодекс).
    Відповідно до норми пп. 140.5.4 п. 140.5 ст. 140 Кодексу фінансовий результат податкового (звітного) періоду збільшують на суму 30 % вартості товарів, у тому числі необоротних активів (крім активів з права користування за договорами оренди), робіт та послуг (крім операцій, зазначених у п. 140.2 та пп. 140.5.6 п. 140.5 ст. 140 Кодексу, та операцій, визнаних контрольованими відповідно до ст. 39 Кодексу), придбаних у:
    - нерезидентів (у тому числі пов’язаних осіб – нерезидентів), зареєстрованих у державах (на територіях), включених до переліку держав (територій), затвердженого КМУ відповідно до пп. 39.2.1.2 пп. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 Кодексу (постанова КМУ від 27.12.2017 № 1045);
    - нерезидентів, організаційно-правова форма яких включена до переліку, затвердженого КМУ відповідно до підпункту «г» пп. 39.2.1.1 пп. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 Кодексу, які не сплачують податок на прибуток (корпоративний податок), у тому числі податок з доходів, отриманих за межами держави реєстрації таких нерезидентів, та/або не є податковими резидентами держави, в якій вони зареєстровані як юридичні особи (постанова КМУ
    від 04.07.2017 № 480).
    Підпунктом 140.5.5 прим.1 п. 140.5 ст. 140 Кодексу передбачено, що аналогічні коригування здійснюються при реалізації товарів, у тому числі необоротних активів, робіт та послуг (крім операцій, визнаних контрольованими відповідно до ст. 39 Кодексу), на користь нерезидентів вищезазначених категорій юрисдикцій (абз. 2 та 3 пп.140.5.5 прим.1 п. 140.5 ст. 140 Кодексу).
    Разом з тим дані вимоги не застосовуються, якщо операція не є контрольованою та сума таких витрат підтверджується платником податку за цінами, визначеними за принципом «витягнутої руки» відповідно до процедури, встановленої ст. 39 Кодексу, але без подання звіту.
    Крім того, передбачено:
    - якщо ціна придбання перевищує ціну, визначену за принципом «витягнутої руки» відповідно до процедури, встановленої ст. 39 Кодексу, коригування фінансового результату до оподаткування здійснюється на розмір різниці між вартістю придбання та вартістю, визначеною, виходячи з рівня ціни, визначеної за принципом «витягнутої руки»;
    - якщо ціна реалізації є нижчою за ціну, визначену відповідно до принципу «витягнутої руки», встановленого ст. 39 Кодексу, коригування фінансового результату до оподаткування здійснюється на розмір різниці між вартістю, визначеною, виходячи з рівня ціни, визначеної за принципом «витягнутої руки», та вартістю реалізації.
    Так, при перевищенні цін у разі придбання або заниженні цін при реалізації товарів, робіт та послуг, визначених пп. 140.5.4 та 140.5.5 прим.1 п. 140.5 ст. 140 Кодексу, порівняно з цінами, визначеними відповідно до принципу «витягнутої руки», платник податку має право здійснити коригування відповідно до пп. 39.5.4 п. 39.5 ст. 39 Кодексу, або таке коригування може бути здійснено до медіани діапазону цін (рентабельності) на підставі перевірки контролюючого органу.
    При цьому коригування здійснюється на розмір різниці між фактичною вартістю придбання або продажу товарів (робіт та послуг) та вартістю, визначеною виходячи з рівня ціни, визначеної за принципом «витягнутої руки», і таке коригування може бути як меншим за 30 % вартості товарів, у тому числі необоротних активів, робіт та послуг придбаних (реалізованих) у відповідних операціях, так і більшим.
    Фінансовий результат до оподаткування збільшується на всю суму вартості товарів, у тому числі необоротних активів, робіт та послуг, визначених пп. 140.5.4 та 140.5.5 прим.1 п. 140.5 ст. 140 Кодексу як придбаних, так і реалізованих на користь нерезидентів, зазначених вище категорій, якщо такі операції не мають ділової мети.
    Слід зауважити, що коригування (збільшення) фінансового результату до оподаткування можливе тільки за підсумками податкового (звітного) року, коли остаточно ідентифікуються господарські операції як контрольовані або неконтрольовані, з дотриманням вимог пп. 39.2.1.7 пп. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 Кодексу.
    Крім цього, для цілей обґрунтування суми витрат (доходів) за операціями, передбаченими пп. 140.5.4 та 140.5.5 прим.1 п. 140.5 ст. 140 Кодексу, платник податків має задокументувати як сукупність документів або єдиний документ, складений у довільній формі, інформацію, визначену у пп. 39.4.6 п. 39.4 ст. 39 Кодексу, в обсязі, необхідному для оцінки платником податку та контролюючим органом відповідності рівня ціни або показника рентабельності відповідної операції (операцій) принципу «витягнутої руки». Обсяг інформації, зазначеної в такій документації, можна вважати достатнім, якщо платник податків належно обґрунтував рівень ціни або показник рентабельності відповідної операції (операцій) за найбільш доцільним методом, визначеним пп. 39.3.1 п. 39.3 ст. 39 Кодексу.
    Обґрунтування, що суму витрат (доходів) підтверджено за цінами, визначеними за принципом «витягнутої руки» відповідно до процедури, встановленої ст. 39 Кодексу, надається платником на запит контролюючого органу під час проведення документальної перевірки за звітний період, за підсумками якого платником податку прийнято рішення про незбільшення фінансового результату, або на запит контролюючого органу відповідно до п. 73.3 ст. 73 Кодексу.
    Додатково звертаємо увагу, що зазначені питання висвітлені в Узагальнюючій податкової консультації щодо застосування окремих положень статті 39 Податкового кодексу України, у тому числі під час коригування фінансового результату до оподаткування на підставі пп. 140.5.4, 140.5.5 прим.1 та 140.5.6 п. 140.5 ст. 140 Кодексу, яка затверджена наказом Міністерства фінансів України від 14.05.2021 № 266.


    Сплата єдиного внеску гарантує працівникам соціальний захист

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що страховий стаж і сплата єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (єдиний внесок) гарантують працівникам соціальний захист: оплату лікарняних, допомогу на випадок безробіття, нещасного випадку на роботі чи професійного захворювання, пенсію. Перевірте оформлення трудових відносин, своєчасність і повноту сплати страхових внесків, свій страховий стаж.
    Страховий стаж – це період (строк), протягом якого особа підлягає загальнообов’язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок. Єдиний внесок поєднує в собі обов’язкові внески на пенсійне страхування, страхування від безробіття, від тимчасової втрати працездатності та від нещасного випадку на роботі чи професійного захворювання.
    Якщо роботодавець (підприємство, фізична особа або фізична особа-підприємець) має найманих працівників, він зобов’язаний щомісяця сплачувати за них єдиний внесок. Стандартна ставка єдиного внеску для переважної більшості платників становить 22 % від бази нарахування (заробітної плати, винагороди за виконання робіт або надання послуг).


    Єдиний податок: до місцевих бюджетів Дніпропетровщини з початку року надійшло понад 3,4 млрд гривень

    Протягом січня – вересня 2023 року до місцевих бюджетів Дніпропетровської області від платників єдиного податку надійшло понад 3,4 млрд гривень. Порівняно з відповідним періодом 2022 року надходження збільшились на понад 661 млн грн, або на 24,1 відсотки. Про це повідомила в. о. начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Наталя Федаш.
    Очільниця податкової служби Дніпропетровщини звернула увагу, що  податкові агенти платників єдиного податку третьої групи – електронних резидентів (е-резидентів) зобов’язані, зокрема:
    - своєчасно та повністю утримувати та сплачувати (перераховувати) до бюджету єдиний податок платника єдиного податку третьої групи;
    - подавати у строки, встановлені Податковим кодексом України для податкового кварталу, податковий розрахунок сум надходжень платника третьої групи єдиного податку на рахунки у банках і сум утриманого з них податку за формою, встановленою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, до контролюючого органу за основним місцем обліку. Такий розрахунок подається лише у разі зарахування коштів на рахунок платника єдиного податку третьої групи – електронного резидента (е-резидента).


    Платниками Дніпропетровщини до держбюджету спрямовано понад 2,5 млрд грн податку на прибуток підприємств

    У січні – вересні 2023 року до загального фонду держбюджету платниками Дніпропетровської області спрямовано понад 2,5 млрд грн податку на прибуток підприємств. У порівнянні з 2022 роком надходження збільшились на понад 392,7 млн грн, або на 18,3 відсотків.
    Нагадуємо, що 31 липня 2023 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 07.06.2023 № 302 «Про затвердження Змін до додатків до форми Податкової декларації з податку на прибуток підприємств», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 22.06.2023 за № 1039/40095, з урахуванням змін, внесених наказом Мінфіну від 28.06.2023 № 353 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 07 червня 2023 року № 302», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 29.06.2023 за № 1098/40154 (далі – наказ № 302).
    Наказом № 302 затверджено зміни до додатків до форми Податкової декларації з податку на прибуток підприємств, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.10.2015 № 897, зареєстрованим  в Міністерстві юстиції України 11.11.2015 за № 1415/27860 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 20.02.2023 № 101) (далі – Декларація) пов’язані, зокрема, з реалізацією положень Закону України від 12 січня 2023 року № 2888-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо платіжних послуг».
    Платники податку на прибуток матимуть змогу подати декларацію за оновленою формою, починаючи зі звітного (податкового) періоду – 2023 рік.


    Про застосування фінансової відповідальності за порушення термінів сплати (перерахування) узгоджених сум грошових зобов’язань з туристичного збору

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що порядок сплати туристичного збору регламентується п.п. 268.7.1 п. 268.7 ст. 268 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), яким визначено, що податкові агенти сплачують збір за своїм місцезнаходженням щоквартально, у визначений для квартального звітного (податкового) періоду строк та відповідно до податкової декларації за звітний (податковий) квартал (40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу (п.п. 49.18.2 п. 49.18 ст. 49 ПКУ), або авансовими внесками до 30 числа (включно) кожного місяця (у лютому – до 28 (29) включно) на підставі рішення відповідної сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаної територіальної громади, що створена згідно із законом та перспективним планом формування територій громад.
    У разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов’язання протягом строків, визначених ПКУ, передбачена відповідальність у вигляді штрафних (фінансових) санкцій встановлених п. 124.1 cт. 124 ПКУ та нарахування пені згідно з ст. 129 ПКУ.
    Порядок виконання у період воєнного стану платником свого обов’язку, зокрема, щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності встановлено п.п. 69.1 п. 69 підрозд. 10 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ (у редакції Закону України від 13 грудня 2022 року № 2836-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо сприяння відновленню енергетичної інфраструктури України» (далі – Закон № 2836), який набрав чинності 03.01.2023.
    Абзацом першим п.п. 69.1 п. 69 підрозд. 10 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ (далі – п.п. 69.1 п. 69 ПКУ) визначено, що у разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов’язок, зокрема, щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, платники податків звільняються від передбаченої ПКУ відповідальності з обов’язковим виконанням таких обов’язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.
    У разі відсутності можливості у платника податків щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу своєчасно виконати свій податковий обов’язок, зокрема, щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, такий платник податків звільняється від відповідальності, визначеної ПКУ, у межах діяльності, що провадиться через такі філії, представництва, відокремлені чи інші структурні підрозділи, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України (абзац другий п.п 69.1 п. 69 ПКУ).
    Згідно з абзацом сьомим п.п. 69.1 п. 69 ПКУ платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати обов’язки, звільняються, від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов’язків щодо строків сплати податків та зборів, зокрема, за звітний (податковий) період – I квартал 2022 року (для квартального звітного (податкового) періоду), за умови їх сплати не пізніше 01 серпня 2022 року.
    У разі звільнення платника податків від відповідальності з підстав, визначених абзацами четвертим – восьмим п.п. 69.1 п. 69 ПКУ, податкові повідомлення-рішення, якими були визначені йому штрафні (фінансові) санкції та/або пеня за несвоєчасне виконання податкових обов’язків, вважаються скасованими (відкликаними) з дня набрання чинності Законом № 2836 (абзац дев’ятий п.п. 69.1 п. 69 ПКУ).
    Відповідно до абзацу дванадцятого п.п. 69.1 п. 69 ПКУ платники податків, у тому числі щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, у яких відновилася можливість виконувати свої податкові обов’язки, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24 лютого 2022 року до дня відновлення можливості платника податків, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання ними таких обов’язків, передбачених ПКУ, протягом 60 календарних днів з першого дня місяця, наступного за місяцем відновлення таких можливостей платників податків.
    Враховуючи зазначене, у разі відсутності у суб’єкта господарювання можливості своєчасно виконати свій податковий обов’язок щодо дотримання термінів сплати туристичного збору, він звільняється від передбаченої ПКУ відповідальності з обов’язковим виконанням таких обов’язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.
    Суб’єкт господарювання, який має можливість своєчасно виконувати податкові обов’язки щодо дотримання термінів сплати, звільняється від відповідальності за порушення ним термінів сплати (перерахування) узгоджених сум грошових зобов’язань з туристичного збору за I квартал 2022 року, за умови їх сплати не пізніше 01 серпня 2022 року.
    Суб’єкт господарювання, у якого відновилася можливість виконувати свої податкові обов’язки, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24 лютого 2022 року до дня відновлення можливості платника податків, звільняється від відповідальності за порушення термінів сплати (перерахування) узгоджених сум грошових зобов’язань з туристичного збору, за умови їх сплати протягом 60 календарних днів з першого дня місяця, наступного за місяцем відновлення таких можливостей платника податків.


    Що робити, якщо в Електронному кабінеті невірно вказана адреса фізичної особи?

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.
    Популярний сервіс ДПС Електронний кабінет в процесі функціонування взаємодіє з іншими інформаційно-комунікаційними системами ДПС, зокрема з Державним реєстром фізичних осіб-платників податків (далі – Державний реєстр). Порядок та процедури реєстрації в Державному реєстрі регламентовані Положенням про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків, затвердженим наказом Міністерства фінансів України 29.09.2017 № 822 (із змінами та доповненнями), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25.10.2017 за № 1306/31174 (далі – Положення № 822).
    Відповідно до вимог Положення № 822 дані до Державного реєстру вносяться на підставі Облікової картки платника податків за ф. № 1 ДР або Заяви про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб-платників податків за ф. № 5 ДР (далі – Заява № 5ДР), наданих фізичними особами до контролюючих органів.
    Таким чином, якщо в Електронному кабінеті у вкладці «Загальна інформація про платника» меню «ЕК для громадян» наявні розбіжності реєстраційних даних (адреса реєстрації та фактичного проживання), то фізична особа може оновити інформацію в Державному реєстрі шляхом надання Заяви № 5ДР.
    Зробити це нескладно за допомогою Електронного кабінету.

    Крок 1
    Увійдіть до приватної частини Електронного кабінету (за посиланням  https://cabinet.tax.gov.ua або через вебпортал ДПС). Доступ до приватної частини Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного  підпису будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.

    Крок 2
    Зайдіть до меню «ЕК для громадян», оберіть розділ «Заява про внесення змін до ДРФО (5 ДР) та натисніть «Створити».

    Крок 3
    Внесіть необхідні дані. Прикріпіть скановані копії необхідних документів у «Додатки». Перевірте наявність та правильність заповнення реквізитів, натиснувши «Перевірити».

    Крок 4
    Збережіть документ та підпишіть його за допомогою КЕП. Натисніть «Відправити».

    Крок 5
    Повідомлення про отримання документу та результати обробки Заяви № 5ДР можна перевірити у меню «Вхідні/вихідні документи». У разі необхідності повідомлення можна завантажити у форматі pdf.
    Звертаємо увагу, що для зручності платників на офіційній сторінці вебпорталу ДПС України у розділі «Онлайн-навчання» (за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/onlayn-navchannya) розміщені роз’яснювальні текстові, презентаційні та відео матеріали з питань роботи в Електронному кабінеті.

    e-finance.com.ua

    Увага!!! При передруку матеріалів з E-FINANCE.COM.UA активне посилання (не закрите в теги noindex або nofollow, а саме відкрите!!!) на портал "Фінансові новини E-FINANCE.COM.UA" обов'язкове.

    WARNING! When reprinting materials from E-FINANCE.COM.UA, it is mandatory to include an active link (not closed in noindex or nofollow tags) to the portal "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" that remains open.

    WARNUNG!!! Beim Nachdruck von Materialien von E-FINANCE.COM.UA ist ein aktiver Link (nicht geschlossen in Noindex- oder Nofollow-Tags, sondern offen!!!) zum Portal „Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA“ obligatorisch.

    OSTRZEZENIE!!! Podczas przedrukowywania materialow z E-FINANCE.COM.UA, aktywny link (nie zamkniety w tagach noindex lub nofollow, ale raczej otwarty!!!) do portalu "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" jest obowiazkowy.

    Внимание!!! При перепечатке материалов с E-FINANCE.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Финансовые новости E-FINANCE.COM.UA" обязательна.

    E-FINANCE.COM.UA
    E-mail: info@e-finance.com.ua

    © E-FINANCE.COM.UA. Усі права захищені. При використанні інформації в електронному вигляді активне посилання на e-finance.com.ua є обов'язковим. Думки авторів можуть збігатися з позицією редакції. За зміст реклами відповідальність несе рекламодавець. Права на інформацію належать e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Alle Rechte vorbehalten.
    Bei der Nutzung von Informationen in elektronischer Form ist ein aktiver Hyperlink zu e-finance.com.ua erforderlich. Die Meinungen der Autoren stimmen möglicherweise nicht mit der redaktionellen Haltung überein. Für den Inhalt der Anzeigen ist der Werbetreibende verantwortlich. Die Informationsrechte liegen bei e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. All rights reserved.
    When utilizing information in electronic format, an active hyperlink to e-finance.com.ua is required. The opinions of the authors may not align with the editorial stance. The advertiser is responsible for the content of advertisements. Information rights belong to e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Wszelkie prawa zastrzeżone.
    Podczas korzystania z informacji w formacie elektronicznym wymagane jest aktywne hiperłącze do e-finance.com.ua. Opinie autorów mogą nie pokrywać się ze stanowiskiem redakcji. Za treść ogłoszeń odpowiada reklamodawca. Prawa informacyjne należą do e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Все права защищены.
    При использовании информации в электронном формате активная гиперссылка на e-finance.com.ua обязательна. Мнения авторов могут не совпадать с позицией редакции. Рекламодатель несет ответственность за содержание рекламных объявлений. Права на информацию принадлежат e-finance.com.ua.