Спливає термін подання повного Звіту про контрольовані іноземні компанії (далі – КІК)
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує.
До уваги контролерів КІК, 31 грудня 2023 року спливає термін подання повного Звіту про КІК за 2022 звітний (податковий) рік відповідно до підпункту 392.5.4 пункту 392.5 статті 392 Податкового кодексу України (далі – Кодекс).
Так, станом на 01.12.2023 контролюючими особами подано 389 звітів про КІК за скороченою формою, з них лише 15 % подано повних Звітів про КІК.
Кожний контролер зобов'язаний щорічно подавати звіт про КІК. Якщо в нього декілька КІК, то звіт, відповідно, подають щодо кожного КІК окремо.
До Звіту в обов'язковому порядку додаються завірені належним чином копії фінансової звітності КІК, що підтверджують розмір прибутку КІК за звітний (податковий) рік.
Форму Звіту про КІК затверджено наказом Міністерства фінансів України від 25.08.2022 № 254.
Електронні форми документів розміщено на вебпорталі ДПС у рубриці "Електронна звітність/Платникам податків про електронну звітність/Інформаційно-аналітичне забезпечення/Реєстр електронних форм податкових документів" (форми J0108701 та F0108701).
Разом з тим, пунктом 120.7 статті 120 Кодексу, зокрема, передбачено такі штрафні санкції:
- неподання контролюючою особою звіту про контрольовані іноземні компанії – тягне за собою накладення штрафу в розмірі 100 розмірів прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року;
- несвоєчасне подання контролюючою особою звіту про контрольовані іноземні компанії – тягне за собою накладення штрафу в розмірі одного розміру прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року, за кожен календарний день неподання, але не більше 50 розмірів прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року.
Інформація розміщена на вебпорталі ДПС України за посилання
https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/740908.html
Щодо порядку проведення розрахунків у безготівковій формі
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/740924.html повідомила.
Державна податкова служба нагадує, що на виконання вимог частини двадцять дев’ятої статті 38 Закону № 1591 «Про платіжні послуги» Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 29 липня 2022 року № 894 «Про встановлення строків, до настання яких торговці повинні забезпечити можливість здійснення безготівкових розрахунків (у тому числі з використанням електронних платіжних засобів, платіжних застосунків або платіжних пристроїв) за продані ними товари (надані послуги)» (далі – Постанова № 894).
Так, 1 січня 2024 року вступає в дію підпункт 2 пункту 1 Постанови № 894, який розширює коло суб’єктів господарювання, що в обов’язковому порядку мають забезпечити можливість здійснення безготівкових розрахунків за продані ними товари (надані послуги).
Постановою № 894 передбачено поступове запровадження обов’язку торговців забезпечити можливість здійснення безготівкових розрахунків (у тому числі з використанням електронних платіжних засобів, платіжних застосунків або платіжних пристроїв) за продані ними товари (надані послуги):
з 1 січня 2024 року – наявність POS-терміналів стає обов'язковою у населених пунктах з чисельністю від 5 тисяч населення;
з 1 січня 2025 року – POS-термінали знадобляться у населених пунктах з населенням менш ніж 5 тисяч жителів;
Примітка: запровадження обов’язку відповідно до кількості населення не стосується торговців – фізичних осіб – підприємців – платників єдиного податку першої групи та торговців, які здійснюють торгівлю з використанням торгових автоматів, виїзну (виносну) торгівлю, продаж власноручно вирощеної або відгодованої продукції, які повинні будуть встановити POS-термінали з 1 січня 2026 року, незалежно від кількості населення.
Наголошуємо, що відповідно до Закону України від 30 червня 2021 року № 1591-IX «Про платіжні послуги» торговцям забороняється:
у будь-який спосіб обмежувати право держателя електронного платіжного засобу обирати для здійснення розрахунків будь-який електронний платіжний засіб платіжних систем відповідно до абзацу першого частини двадцять восьмої цієї статті;
встановлювати будь-яку додаткову (супровідну) плату під час здійснення оплати за продані ними товари (надані послуги) з використанням електронних платіжних засобів, платіжних застосунків або платіжних пристроїв, у тому числі плату за використання певного електронного платіжного засобу, платіжного застосунку або платіжного пристрою;
встановлювати різні ціни на ті самі товари чи послуги у разі здійснення розрахунку за них у безготівковій формі порівняно з розрахунком готівковими коштами.
Водночас торговці мають право заохочувати покупця до використання певного електронного платіжного засобу для здійснення розрахунків.
Про зміни до Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу , що 25 грудня 2023 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 24.10.2023 № 571 «Про внесення зміни до Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 08.11.2023 за № 1940/40996 (далі – наказ № 571).
Цим наказом внесено зміни до Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29 вересня 2017 року № 822 (далі – Зміни), у частині приведення у відповідність до постанови Кабінету Міністрів України від 11 серпня 2023 року № 853 «Деякі питання надання комплексної електронної публічної послуги «єМалятко».
Зміни внесено до абзацу першого пункту 1 розділу XIV Положення, замінивши слова та цифри «комплексної послуги «єМалятко» відповідно до Порядку надання комплексної послуги «єМалятко», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 липня 2019 року № 691» словами та цифрами «комплексної електронної публічної послуги «єМалятко» відповідно до Порядку надання комплексної електронної публічної послуги «єМалятко», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 серпня 2023 року № 853».
Наказ № 571 розміщено на вебпорталі ДПС за посиланням: «Головна > Діяльність> Законодавство про діяльність> Накази про діяльність».
Інформацію розміщено на вебпорталі ДПС України за посиланням
https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/741085.html
Мінімальна заробітна плата – державна соціальна гарантія, обов’язкова для підприємств усіх форм власності
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що ДПС України на вебпорталі за посланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/741249.html повідомила.
Мінімальна заробітна плата є державною соціальною гарантією, обов'язковою на всій території України для підприємств усіх форм власності і господарювання та фізичних осіб, які використовують працю найманих працівників, за будь-якою системою оплати праці. Розмір заробітної плати працівника за повністю виконану місячну (годинну) норму праці не може бути нижчим за розмір мінімальної заробітної плати (ст.ст. 3–3 прим.1 Закону України від 24.03.1995 № 108/95-ВР «Про оплату праці», далі – Закон № 108).
Згідно з Бюджетним кодексом України розмір мінімальної заробітної плати визначається Законом про Державний бюджет України на відповідний рік.
Законом України про Державний бюджет України на 2023 рік встановлена мінімальна заробітна плата з 1 січня 2023 року у розмірі 6 700 гривень.
Відповідно до ст.ст. 35–36 Закону № 108, контроль за додержанням законодавства про оплату праці здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю та податкові органи. Податкові органи мають право на проведення перевірки без попереднього попередження платника у випадках, передбачених законодавством. За порушення законодавства про оплату праці винні особи притягаються до дисциплінарної, матеріальної, адміністративної та кримінальної відповідальності згідно з законодавством.
Згідно з пп. 54–54прим.5 п. 4 Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2015 року № 96 «Про затвердження Положення про Державну службу України з питань праці», Державна служба України з питань праці відповідно до покладених на неї завдань проводить моніторинг у сфері оплати праці в частині своєчасної і не нижче визначеного державою мінімального розміру оплати праці та накладає у випадках, передбачених законом, штрафи за порушення законодавства, невиконання вимог посадових осіб Державної служби України з питань праці.
Відповідно до ст. 265 Кодексу законів про працю України, посадові особи органів державної влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, винні у порушенні законодавства про працю, несуть відповідальність згідно з чинним законодавством.
Юридичні та фізичні особи – підприємці, які використовують найману працю, несуть відповідальність у вигляді штрафу, зокрема, в разі недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці – у двократному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, стосовно якого скоєно порушення.
Додатково повідомляємо, що відповідно до ст. 24 Закону України від 09.07.2003 № 1058-IV «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» (далі – Закон № 1058), страховий стаж – період (строк), протягом якого особа підлягає загальнообов'язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок.
Страховий стаж обчислюється в місяцях. Неповний місяць роботи, якщо застрахована особа підлягала загальнообов'язковому державному пенсійному страхуванню або брала добровільну участь у системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування, зараховується до страхового стажу як повний місяць за умови, що сума сплачених за цей місяць страхових внесків з урахуванням сум страхових внесків, сплачених виходячи з мінімальної заробітної плати, є не меншою, ніж мінімальний страховий внесок (частина третя ст. 24 Закону № 1058).
Таким чином, через несплату або неповну сплату єдиного соціального внеску наймані працівники втрачають страховий стаж та можливість одержання достойної пенсії за віком, по інвалідності, в зв'язку з втратою годувальника та в інших випадках, передбачених законодавством.
Оскільки мінімальна заробітна плата є державною соціальною гарантією, обов’язковою на всій території України для підприємств усіх форм власності і господарювання, то працедавці повинні неухильно дотримуватись чинного законодавства з питань оплати праці.
Доперевірочний аналіз та результати фактичної перевірки
Легалізація трудових відносин і заробітних плат, ліквідація незаконної господарської діяльності, контроль за видачею суб’єктами господарювання відповідних розрахункових документів при проведення розрахункових операцій – важливі напрями роботи податкової служби.
Працівниками відділу фактичних перевірок управління податкового аудиту Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) на постійній основі здійснюється моніторинг та аналіз господарської діяльності суб’єктів господарювання з питань офіційного оформлення відповідної кількості найманих працівників, реальних обсягів проведених розрахункових операцій через зареєстровані належним чином РРО/ПРРО.
Так, проведений аналіз господарської діяльності одного з ФОПів у місті Дніпрі (ресторанний бізнес) виявив можливі порушення законодавства в частині використання найманих працівників та проведення розрахункових операцій.
Фактичною перевіркою підтверджено факти використання найманої праці 2 фізичних осіб без належного оформлення, а також порушення вимог Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування РРО в сфері торгівлі громадського харчування та послуг» із змінами (далі – Закон № 265).
За результатами фактичної перевірки зафіксовано порушення вимог Закону № 265 на загальну суму 239,5 тис. гривень.
Крім того, встановлено факти наявності трудових відносин з порушеннями законодавства. Матеріали для відповідного реагування направлені до Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці.
Закликаємо платників працювати відповідно до законодавчих норм!
Комунікаційна податкова платформа: співпрацюємо на принципах прозорості, та довіри
За зверненням громадської організації на Комунікаційну податкову платформу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) у форматі онлайн проведено зустріч.
Тематика обговорення: особливості нарахування єдиного внеску, оподаткування виплат благодійної допомоги, здійснення податкових перевірок.
Крім цього податківці звернули увагу на можливості сервісу ДПС України – «Електронний кабінет» (https://cabinet.tax.gov.ua) та нового мобільного застосунку «Моя податкова».
Спілкування пройшло змістовно та продуктивно. Разом до Перемоги!
Дніпропетровщина: триває робота по боротьбі з нелегальним обігом тютюнових виробів
Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) постійно здійснюється відпрацювання об’єктів роздрібної торгівлі, в яких спостерігається реалізація тютюнових виробів із візуальними ознаками незаконно виробленої та/або незаконно ввезеної продукції (у т.ч. тютюновими виробами без марок акцизного податку встановленого зразка).
За результатами проведеної роботи ГУ ДПС протягом грудня поточного року прийняті рішення про анулювання понад 200 ліцензій на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами суб’єктів господарювання, що здійснюють фінансово-господарську діяльність з порушеннями вимог чинного законодавства.
ГУ ДПС нагадує громадянам про необхідність державної реєстрації суб’єктами господарювання у разі здійснення ними підприємницької діяльності та отримання відповідних дозвільних документів.
Звертаємо увагу платників податків, що сумлінне виконання Податкового кодексу України, норм законодавства та повнота сплати податків – важливі фактори, які сьогодні забезпечують стабільну роботу економіки.
Закликаємо суб’єктів господарювання працювати прозоро, без порушень!
РРО/ПРРО: на Дніпропетровщині продовжуються роз’яснювальні заходи
Податкова служба Дніпропетровської області продовжує комунікації з платниками податків за тематикою застосування РРО/ПРРО.
Податківці Головного управління ДПС у Дніпропетровській області відвідали торгівельні об’єкти, розташовані у м. Кам'янському по пр. ім. Т. Шевченка та у м. Синельниковому по вул. Миру.
Під час спілкування з суб’єктами підприємницької діяльності податківці роз’яснили положення законодавства щодо використання РРО/ПРРО.
Говорили про порядок реєстрації РРО/ПРРО, відповідальність у разі порушення норм, які визначають правила користування касовою технікою та переваги безкоштовного програмного рішення – ПРРО від ДПС.
Ефективність такого формату комунікацій, як діалог представників податкової з бізнесом безпосередньо у місцях проведення господарської діяльності, беззаперечна – платники оперативно отримують фахові роз’яснення від податківців на актуальні запитання, зростає рівень обізнаності платників і при проведенні господарської діяльності зменшується кількість порушень.
Зустріч з аграрним бізнесом щодо зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН
За зверненням представників фермерського господарства на Комунікаційну податкову платформу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) у форматі онлайн проведено зустріч з питань, які стосуються зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування (далі – ПН/РК) в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН).
Особливу увагу приділено питанням віднесення платника податків до «ризикового», зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, виходячи з показників по області, а також прийняття Таблиці даних платника податку на додану вартість (далі – Таблиця).
Податківцями надані змістовні відповіді на запитання, а також рекомендації щодо правильності заповнення Таблиці та уникнення помилок при її поданні.
Звернули увагу присутніх, що ДПС України постійно розширює можливості електронних сервісів та робить їх ще доступнішими для користувачів.
Господарники підкреслили ефективність конструктивного діалогу з податківцями та зацікавленість у продовженні подальшого співробітництва.
Про План-графік проведення документальних планових перевірок платників податків на 2024 рік
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що на вебпорталі ДПС України розміщено План-графік проведення документальних планових перевірок платників податків на 2024 рік.
За посиланням https://tax.gov.ua/diyalnist-/plani-ta-zviti-roboti-/740029.html можливо ознайомитись з:
Довідником структури плану – графіка (розділ, підрозділ, група);
Розділом І плану-графіка «Документальні планові перевірки платників податків - юридичних осіб» та Розділ ІІ плану-графіка «Документальні планові перевірки фінансових установ, постійних представництв та представництв нерезидентів» з урахуванням коригування 22.12.2023 (.xlsx, 120 Kb);
Розділом ІІІ плану-графіка «Документальні планові перевірки фізичних осіб» з урахуванням коригування 22.12.2023 (.xlsx, 40 Kb);
Розділом IV плану-графіка «Документальні планові перевірки платників податків - юридичних осіб з питань правильності обчислення, повноти і своєчасності сплати податку на доходи фізичних осіб, військового збору та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» з урахуванням коригування 22.12.2023 (.xlsx, 20 Kb).
Податковий календар на 29 грудня 2023 року
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що 29 грудня 2023 року, п’ятниця, останній день сплати авансового внеску з податку на прибуток підприємств з пунктів обміну іноземних валют за грудень 2023 року.
Повідомлення про використання єдиного рахунку подається платником податків в електронній формі через Електронний кабінет
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує.
Повідомлення про використання або про відмову від використання єдиного рахунку подається платником податків в електронній формі через електронний кабінет у порядку, встановленому ст. 42 прим. 1 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).
Платник податків має право повідомити про використання або про відмову від використання єдиного рахунку один раз протягом календарного року.
Використання єдиного рахунку платником податків розпочинається з дня, наступного за днем подання ним повідомлення про використання єдиного рахунку.
У разі відмови платника податків від використання єдиного рахунку таке використання припиняється починаючи з першого числа місяця наступного календарного року.
З початком використання єдиного рахунку платник податків зобов’язаний здійснювати сплату грошових зобов’язань та/або податкового боргу з податків та зборів, єдиного внеску, інших платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, через єдиний рахунок, крім випадків, передбачених абзацом другим п. 35 прим.1.1 ст. 35 прим.1.
У разі порушення положень, визначених абзацом першим цього пункту, кошти, сплачені таким платником податку на інші рахунки, відкриті центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, для сплати грошових зобов’язань та/або податкового боргу з податків та зборів, єдиного внеску, інших платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, вважаються помилково сплаченими грошовими зобов’язаннями.
До уваги резидентів Дія Сіті!
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що особливості обчислення та сплати податку на прибуток підприємств резидентами Дія Сіті – платниками податку на особливих умовах
Так, відповідно до п.п. 137.10.1 п. 137.10 ст. 137 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) резиденти Дія Сіті – платники податку на особливих умовах самостійно визначають суму податку, що підлягає сплаті до бюджету. Податок, що підлягає сплаті до бюджету резидентами Дія Сіті – платниками податку на особливих умовах, визначається з урахуванням положень, передбачених пунктом 135.2 статті 135, цим пунктом та пунктом 141.9-1 статті 141 цього Кодексу. Резиденти Дія Сіті – платники податку на особливих умовах не визначають окремо об’єкт оподаткування, передбачений підпунктом 134.1.1 пункту 134.1 статті 134 цього Кодексу.
Сума податку, що підлягає сплаті до бюджету резидентом Дія Сіті - платником податку на особливих умовах за кожною окремою операцією відповідно до пункту 135.2 статті 135, цього пункту та пункту 141.9-1 статті 141 цього Кодексу, зменшується на суму податку на доходи нерезидента, нарахованого (сплаченого) резидентом Дія Сіті – платником податку на особливих умовах за відповідною операцією згідно з пунктом 141.4 статті 141 цього Кодексу. При цьому сума зменшення не може перевищувати суму податку, розраховану відповідно до пункту 135.2 статті 135, цього пункту та пункту 141.9 прим.1 статті 141 цього Кодексу.
У разі здійснення оподатковуваної операції у відмінній від грошової форми резидент Дія Сіті – платник податку на особливих умовах зобов’язаний самостійно перевірити відповідність ціни договору звичайній ціні та визначити базу оподаткування на рівні не нижче звичайної ціни. Якщо резидент Дія Сіті - платник податку на особливих умовах не визначив базу оподаткування на рівні не нижче звичайної ціни, контролюючий орган самостійно визначає різницю між звичайною ціною та договірною (контрактною) вартістю операції, що підлягає оподаткуванню, а також податкові зобов’язання платника податку (п.п. 137.10.2 п. 137.10 ст. 137 Кодексу).
За якою ставкою податку на прибуток підприємств оподатковуються дивіденди, виплачені банківською установою у 2023 році?
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує.
Для визначення суми авансових внесків із податку на прибуток підприємств із сум дивідендів, що сплачені до дати набрання чинності Закону України від 21 листопада 2023 року № 3474-IХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей оподаткування банків та інших платників податків» (далі – Закон № 3474), банками застосовувалась чинна у відповідному періоді основна (базова) ставка податку у розмірі 18 відсотків.
Якщо дивіденди сплачуються у 2023 році після набрання чинності Закону № 3474, для визначення суми авансових внесків банками застосовується основна (базова) ставка податку у розмірі 50 відсотків.
!!!! При цьому у Декларації за 2023 рік банк має здійснити перерахунок суми авансових внесків за весь 2023 рік за ставкою 50 відсотків.
Більше розглянутих питань, що можуть виникнути у банків у зв’язку з набранням чинності Законом № 3474 – в Інформаційному листі № 6/2023 на вебпорталі ДПС за посиланням https://tax.gov.ua/broshuri-ta-listivki/740671.html
Понад 5,5 млн грн збору за місця для паркування транспортних засобів отримали місцеві бюджети Дніпропетровщини від фізичних осіб
З початку 2023 року до місцевих бюджетів Дніпропетровської області від фізичних осіб надійшло понад 5,5 млн грн збору за місця для паркування транспортних засобів. Порівняно з січнем – листопадом 2022 року надходження збільшились на понад 1,5 млн грн, або майже на 38 відсотків.
Дякуємо платникам за своєчасне поповнення бюджетів.
Звертаємо увагу, що процеси формування податкової культури та її складових і сьогодні не стоять на місці. Податківці Дніпропетровщини долучаються до їх впровадження – працюють над тим, щоб рівень обізнаності платників був максимально високим. Задля цього проводяться інформаційні заходи, зустрічі, семінари, сеанси телефонного зв’язку «гаряча лінія» тощо. Для оперативного зворотного зв’язку з платниками в Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області працює Комунікаційна податкова платформа.
Крім того, для отримання необхідної і оперативної податкової інформації платники мають можливість скористатись субсайтом «Головне управління ДПС у Дніпропетровській області» та сторінкою «ДПС у Дніпропетровській області» мережі Facebook.
Що таке виплати, пов’язані з оплатою праці?
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що згідно з п. 3 розд. І Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 29 грудня 2017 року № 148, виплати, пов’язані з оплатою праці – це виплати, віднесені до фонду оплати праці, а також до інших виплат, що не належать до цього фонду.
Відповідно до п. 3 Інструкції зі статистики заробітної плати, затвердженої наказом Державного комітету статистики України від 13.01.2004 № 5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 27.01.2004 за № 114/8713, виплати, що не належать до фонду оплати праці:
- внески підприємств на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
- допомога по тимчасовій непрацездатності; допомога по вагітності та пологах;
- допомога при народженні дитини; допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку;
- допомога на поховання; оплата путівок на санаторно-курортне лікування та оздоровлення;
- допомога по частковому безробіттю.
Де розміщено інформацію щодо адрес, контактних телефонів, режиму роботи центрів обслуговування платників та територіальних органів ДПС?
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує.
Інформацію щодо адрес, контактних телефонів та режиму роботи центрів обслуговування платників розміщено:
- у відкритій частині Електронного кабінету (https://cabinet.tax.gov.ua) у розділі «Прес-центр»/Контакти (обрати відповідний регіон);
- на офіційному вебпорталі ДПС (https://www.tax.gov.ua) у банері «Центри обслуговування» (обрати відповідний регіон).
Контактна інформація головних управлінь ДПС в областях, м. Києві розміщена на офіційному вебпорталі ДПС (https://www.tax.gov.ua/) у банері «Територіальні органи» (обрати відповідний регіон)/Контакти.
Контактна інформація міжрегіональних управлінь ДПС по роботі з великими платниками податків розміщена на офіційному вебпорталі ДПС (https://www.tax.gov.ua/) у банері «Територіальні органи» (обрати відповідне управління ДПС по роботі з великими платниками податків: Центральне міжрегіональне управління, Східне міжрегіональне управління, Південне міжрегіональне управління, Західне міжрегіональне управління, Північне міжрегіональне управління)/Контакти.