«Пульс» - унікальний сервіс Державної фіскальної служби, що приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання, що виникають в процесі взаємовідносин з фіскальними органами, пов’язаних з адмініструванням податків та зборів. Сервіс працює за принципом call-back, тобто працівники ДФС не тільки приймають звернення, але й потім повідомляють про результати перевірки та вжиті заходи.
Даний сервіс створено з метою забезпечення оперативного реагування на повідомлення громадян про неправомірні дії або бездіяльність працівників органів ДФС, а також про можливі корупційні дії.
Лінія працює цілодобово. Звернутися на «Пульс» можна за телефоном: (044) 284-00-07.
До ДПІ у Дарницьком районі ГУ ДФС у м. Києві станом на 01.07.2015 р. надійшло 6 звернень на сервіс «Пульс». Aктуальними та проблемними є питання щодо роботи органів ДФС та щодо звітності та реєстрації накладних.
На звернення платників надані вичерпні відповіді у строк 1-2 діб. Всі звернення розглянуті своєчасно, без порушення термінів.
ДПІ у Дарницькому районі ГУ ДФС у м. Києві
e-finance.com.ua