З метою забезпечення оперативного реагування на повідомлення громадян про неправомірні дії або бездіяльність працівників ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві, що надійшли на «Пульс» за десять місяців поточного року працівниками прийнято на інтерактивний сервіс та опрацьовано 398 звернень, що на 202 звернення або на 50,8% більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, з них:
щодо звітності та реєстрації податкових накладних- 200 звернень;
щодо роботи органів ДФС – 91 звернення;
щодо системи електронного адміністрування ПДВ - 87 звернень;
щодо якості роботи ЦОП - 9 звернень;
щодо перевірки суб’єктів господарювання – 4 звернення;
щодо реєстрації платником єдиного податку -1 звернення.
Звернення опрацьовані, на всі надано роз’яснювальні відповіді, заявників додатково проконсультовано. З метою якісного надання адміністративних послуг, вжито заходи щодо забезпечення оперативного реагування на проблеми зазначені в зверненнях
ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві
e-finance.com.ua