• Main Page / Головна
  • Newsline / СТРІЧКА НОВИН
  • Archive / АРХІВ
  • Contacts / Контакти
  • RSS feed
  • This online newspaper has been in publication since September 9, 2005
  • Виробники продовольства можу збільшити експортну виручку на 30% за рахунок оптимізації стратегій, - експерти
    2017-09-12 11:48:28

    Українським експортерам слід реалізовувати активну маркетингову стратегію на розвинених ринках та розробляти систему продажів на більш ризикованих ринках Азії та Африки. Правильно обрані стратегії роботи на ринках стабільних країн, а також ринках держав з більш високими ринковими ризиками дозволять експортерам збільшити свої доходи як мінімум на 20-30%. Про це говорили учасники «Міжнародного торгового форуму: DNIPRO», ​​що відбувся 8 вересня 2017 р в м Дніпрі.

    Українські виробники прагнуть збільшити обсяги реалізованої продукції за рахунок експорту. Це особливо актуально через необхідність компенсувати втрату великого російського ринку, який опинився закритим для українського бізнесу з 2014 р. внаслідок військового конфлікту між двома країнами.

    Здійснюючи експортні поставки на ринки інших країн, українські виробники вже зіткнулися з низкою труднощів. З одного боку, «асоціація» з ЄС відкрила можливість активної торгівлі на ринках Західної Європи та ЄС. Але при цьому авторитетні європейські торговельні мережі не поспішають купувати українські товари або купують їх з невеликою маржею. З іншого боку, ринки, де можна отримати більш високий дохід і де наш товар є бажаним, характеризуються серйозними ризиками - аж до повної втрати неоплаченого товару.

    Якої стратегії дотримуватися українським імпортерам та експортерам, в умовах жорсткої конкуренції на стабільних європейських ринках та високих ризиків на високомаржинальних ринках? Це питання стало ключовим для учасників «Міжнародного торгового форуму: DNIPRO». Спробою дати на нього відповідь стала зустріч відомих українських виробників і рітейлерів ( «АТБ-маркет», ГК Fozzy Group, «Фуршет», «METРO Кеш енд Керрі Україна» «Ашан Рітейл Україна» та ін.), а також виробників продуктів харчування з представниками міжнародних торгових мереж (Hipermaxi, Barkhills SA, Desarrollo de Marcas SA ASWAAQ). Експортна панель в рамках форуму була організована Центром підтримки експорту при Українському союзі промисловців і підприємців (УСПП).

    Представник мережі Hipermaxi надав інформацію про нюанси роботи на болівійському та латиноамериканському ринку в цілому, де якісні українські товари в упаковці міжнародних стандартів можуть ефективно конкурувати з американськими торговими брендами. Представник мережі ASWAAQ (ОАЕ) поділився підходами роботи на арабському ринку, де ключові моменти успішних продажів - якість продукції та сертифікація «Халяль».

    Представник Barkhills звернув увагу на помилки українських компаній при виході на ринки ЄС. Наприклад, помилкове завищення цін українськими виробниками при експорті в країни Євросоюзу. За його словами, успіху в ЄС можуть домогтися експортери, які працюють з рентабельністю 5-15% і мають професійні експортні відділи з співробітниками, які володіють іноземними мовами.

     «Як показали результати роботи форуму, експортні можливості у наших виробників величезні, десь навіть «несподівані», - говорить засновник Форуму «ДНІПРО», засновник ТОВ «МОЯ ТОРГІВЕЛЬНА ГРУПА» Галина Потапчук, - Наприклад, ринки, які наші учасники раніше не розглядали як потенційно цікаві або можливі, в ході форуму показали, що готові представляти наші товари. Яскравим прикладом на форумі стала Болівія, коли топ-менеджер найбільшої мережі в країні одразу за підсумками події і знайомства з асортиментом виробників вибрав найменування товарів, зібрав зразки і запропонував компаніям схему для старту співпраці».

    Галина Потапчук: «Не дивлячись на весь досвід українських експортерів, нам банально не вистачає інформації про конкретні зарубіжних ринки. Форум показав, що перед тим, як планувати експансію в країну, необхідно обов'язково поспілкуватися з інсайдерами, дізнатися деталі, що не лежать на поверхні - частки ринків сучасного каналу продажів і традиційного роздрібу, специфіку асортименту ключових гравців (пріоритетні категорії, чи є в структурі товари СТМ, роздрібні ціни на полиці для конкретних позицій тощо), а також дуже важливо - хто ключові дистриб'ютори, які імпортують в свою країну товари в ваших категоріях. Дуже допомагає також розуміння менталітету і ділової культури країни. І на фінал - українські експортери отримають набагато більше інформації, яка визначить їх успіх на зарубіжних ринках, якщо ініціюють представництво, яке в кожній країні буде вести систематичну роботу по підвищенню іміджу України, як гідного партнера та як виробника конкурентоспроможних продуктів і послуг».

     «Сьогодні навіть великі компанії відчувають конкурентний тиск на традиційних ринках, - зазначив віце-президент УСПП, координатор Центру підтримки експорту при УСПП Денис Красніков, модеруючи панельну дискусію форуму про розвиток експорту, - Експортери звертають погляди на ринки ЄС, ринок арабських країн, африканський, близькосхідний, азіатський та ін. Але, що більш платоспроможний ринок, тим вища там конкуренція і виробників туди можуть не пускати місяцями і навіть роками. Вихід - в паралельній реалізації компаніями на стабільних і більш ризикованих ринках одразу двох різних стратегій».

    За словами Дениса Краснікова, на стабільних європейських ринках супермаркети шукають виробників, прагнучи мінімально витратитися на закупівлю товарів. При величезній пропозиції і невисокій маржі велика увага приділяється якості та сертифікації продукції. На ринках ряду африканських, арабських, азіатських країн існує дефіцит продуктів і є платоспроможні покупці, але в той же час неплатежі і висока корупція, що вимагають забезпечення безпеки угод. У США висока маржа, але існує недовіра супермаркетів до прямих постачань виробників. На американському континенті комфортніше працювати з дистриб'юторами, ніж з торговими мережами.

    «У цих умовах для ефективного експорту компаніям слід розробити і одночасно втілювати в життя одразу дві стратегії, - вважає Денис Красніков, - На стабільних ринках варто проводити активну маркетингову політику, в той час як на високоризикованих - забезпечити високу безпеку кожного етапу операції».

    За оцінками фахівців Центру підтримки експорту при УСПП, реалізація компанією одразу двох експортних стратегій дозволить збільшити експортну виручку на 20-30%.

    e-finance.com.ua

    Увага!!! При передруку матеріалів з E-FINANCE.COM.UA активне посилання (не закрите в теги noindex або nofollow, а саме відкрите!!!) на портал "Фінансові новини E-FINANCE.COM.UA" обов'язкове.

    WARNING! When reprinting materials from E-FINANCE.COM.UA, it is mandatory to include an active link (not closed in noindex or nofollow tags) to the portal "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" that remains open.

    WARNUNG!!! Beim Nachdruck von Materialien von E-FINANCE.COM.UA ist ein aktiver Link (nicht geschlossen in Noindex- oder Nofollow-Tags, sondern offen!!!) zum Portal „Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA“ obligatorisch.

    OSTRZEZENIE!!! Podczas przedrukowywania materialow z E-FINANCE.COM.UA, aktywny link (nie zamkniety w tagach noindex lub nofollow, ale raczej otwarty!!!) do portalu "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" jest obowiazkowy.

    Внимание!!! При перепечатке материалов с E-FINANCE.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Финансовые новости E-FINANCE.COM.UA" обязательна.

    E-FINANCE.COM.UA
    E-mail: info@e-finance.com.ua

    © E-FINANCE.COM.UA. Усі права захищені. При використанні інформації в електронному вигляді активне посилання на e-finance.com.ua є обов'язковим. Думки авторів можуть збігатися з позицією редакції. За зміст реклами відповідальність несе рекламодавець. Права на інформацію належать e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Alle Rechte vorbehalten.
    Bei der Nutzung von Informationen in elektronischer Form ist ein aktiver Hyperlink zu e-finance.com.ua erforderlich. Die Meinungen der Autoren stimmen möglicherweise nicht mit der redaktionellen Haltung überein. Für den Inhalt der Anzeigen ist der Werbetreibende verantwortlich. Die Informationsrechte liegen bei e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. All rights reserved.
    When utilizing information in electronic format, an active hyperlink to e-finance.com.ua is required. The opinions of the authors may not align with the editorial stance. The advertiser is responsible for the content of advertisements. Information rights belong to e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Wszelkie prawa zastrzeżone.
    Podczas korzystania z informacji w formacie elektronicznym wymagane jest aktywne hiperłącze do e-finance.com.ua. Opinie autorów mogą nie pokrywać się ze stanowiskiem redakcji. Za treść ogłoszeń odpowiada reklamodawca. Prawa informacyjne należą do e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Все права защищены.
    При использовании информации в электронном формате активная гиперссылка на e-finance.com.ua обязательна. Мнения авторов могут не совпадать с позицией редакции. Рекламодатель несет ответственность за содержание рекламных объявлений. Права на информацию принадлежат e-finance.com.ua.