• Main Page / Головна
  • Newsline / СТРІЧКА НОВИН
  • Archive / АРХІВ
  • Contacts / Контакти
  • RSS feed
  • This online newspaper has been in publication since September 9, 2005
  • Адміністративні послуги мобільного ЦОПу для мешканців Криворізького регіону
    2022-05-12 14:33:37

    Криворізькою північною ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – Криворізька північна ДПІ ГУ ДПС) нещодавно, з метою забезпечення зручних та доступних умов для отримання послуг і сервісів фізичним та юридичним особам, розширення кола суб'єктів звернень, здійснено виїзд мобільного ЦОПу до Прозорого офісу соціальних послуг Тернівської районної у місті ради (далі – Прозорий офіс) за адресою: Дніпропетровська область, Тернівський район, вул. Ухтомського, 23.
    У Тернівському районі м. Кривого Рогу мешкають 82,8 тис. осіб, загальна площа району становить 76, 2 кв. кілометрів.
    Роботу мобільного ЦОПу забезпечено начальником Криворізької північної ДПІ ГУ ДПС Ганною Позняковою, заступником начальника Криворізької північної ДПІ ГУ ДПС Ігорем Тимченком та модератором Юлією Поляковою – старшим державним інспектором Криворізької північної ДПІ ГУ ДПС.
    Специфіка роботи мобільного ЦОПу полягала у тому, що більшість відвідувачів – це внутрішньо переміщені особи, які перемістилися з територій адміністративно-територіальних одиниць, на яких проводяться бойові дії.
    Ганна Познякова ознайомила відвідувачів Прозорого офісу з переліком адміністративних послуг, які можна отримати безпосередньо у мобільному ЦОПі, та які документи потрібно мати при собі для отримання тієї чи іншої послуги, а також, проінформувала присутніх, з яких ще питань можна звернутись до представників податкової служби. Крім того, до уваги відвідувачів були доведені графік роботи ЦОПу Криворізької північної ДПІ ГУ ДПС та номери телефонів, за якими можна отримати фахову податкову консультацію.
    У платників податків особливу зацікавленість викликали питання сплати податків в період воєнного стану, зокрема, норми діючого законодавства, якими регламентовані питання нарахування та сплати земельного податку, орендної плати за землю; податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки; визначення пільгової категорії платників податків, а також, питання щодо термінів подання звітності тощо. 
    Ігор Тимченко у ході спілкування зауважив, що для зручності, комфортності платників податків в умовах дії правового режиму воєнного стану сервісне обслуговування платників податків (платників єдиного внеску), зокрема, надання адміністративних послуг, виконання інших функцій сервісного обслуговування здійснюється органами ДПС незалежно від місця обліку платника податків.
    Модератор мобільного ЦОПу Юлія Полякова надала консультації з питань формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, зокрема заповнення заяв за формами № 1ДР, № 5ДР та № 10ДР. Крім того, надала консультації щодо роботи «Електронного кабінету» та переваг в його використанні. Представник податкової служби звернула увагу учасників заходу, що для роботи з сервісом «Електронний кабінет» необхідно мати кваліфікований електронний підпис та наголосила на тому, що кожен має можливість отримати безкоштовні кваліфіковані електронні підписи в пункті кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС за адресою: м. Кривий Ріг, просп. Героїв – підпільників, буд 42 (Криворізька північна ДПІ ГУ ДПС).
    За результатами роботи мобільного ЦОПу, працівниками податкової інспекції здійснено обслуговування 34 фізичних осіб, з яких, 18 надано адміністративні послуги (прийнято 11 заяв за формою № 5ДР, 7 – за формою № 1ДР), прийнято 5 податкових декларації про майновий стан і доходи (далі – декларація) з метою реалізації права на податкову знижку за наслідками звітного 2022 року (здобуття освіти в вітчизняних закладах навчання). Всі інші відвідувачі отримали усні консультації сфери оподаткування. Всі платники податків в ході роботи мобільного ЦОПу були забезпечені безкоштовними бланками заяв, деклараціями та актуальною друкованою продукцією.
    У ході роботи мобільного ЦОПу проведено зустріч з начальником управління праці та соціального захисту населення виконкому Тернівської районної у місті ради Оксаною Каретіною та начальником відділу з питань організації надання соціальних послуг цього управління Наталією Романовською, під час якої обговорено питання подальшої взаємодії в питаннях обслуговування відвідувачів Прозорого офісу. Оксана Каретіна висловила слова подяки, зауваживши, що в їхньому районному управлінні взято на облік майже 4 тис. внутрішньо переміщених осіб із 12 областей України, які потребують, у тому числі, і інформаційної допомоги різних служб міста.
    У приміщенні Прозорого офісу на інформаційному стенді розміщено листівку з переліком адміністративних послуг та контактними телефонами зв’язку податкової інспекції, а також листівку про те, що надання адміністративних послуг, виконання інших функцій сервісного обслуговування органами ДПС здійснюється незалежно від місця обліку платника податків.
    Представники податкової служби зауважили, що всі охочі, у разі необхідності, мають можливість звертатись як до Прозорого офісу, так і безпосередньо до контролюючого органу, наголосивши, що на період воєнного стану чергування у Прозорому офісі буде відбуватись щосереди.

    e-finance.com.ua

    Увага!!! При передруку матеріалів з E-FINANCE.COM.UA активне посилання (не закрите в теги noindex або nofollow, а саме відкрите!!!) на портал "Фінансові новини E-FINANCE.COM.UA" обов'язкове.

    WARNING! When reprinting materials from E-FINANCE.COM.UA, it is mandatory to include an active link (not closed in noindex or nofollow tags) to the portal "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" that remains open.

    WARNUNG!!! Beim Nachdruck von Materialien von E-FINANCE.COM.UA ist ein aktiver Link (nicht geschlossen in Noindex- oder Nofollow-Tags, sondern offen!!!) zum Portal „Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA“ obligatorisch.

    OSTRZEZENIE!!! Podczas przedrukowywania materialow z E-FINANCE.COM.UA, aktywny link (nie zamkniety w tagach noindex lub nofollow, ale raczej otwarty!!!) do portalu "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" jest obowiazkowy.

    Внимание!!! При перепечатке материалов с E-FINANCE.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Финансовые новости E-FINANCE.COM.UA" обязательна.

    E-FINANCE.COM.UA
    E-mail: info@e-finance.com.ua

    © E-FINANCE.COM.UA. Усі права захищені. При використанні інформації в електронному вигляді активне посилання на e-finance.com.ua є обов'язковим. Думки авторів можуть збігатися з позицією редакції. За зміст реклами відповідальність несе рекламодавець. Права на інформацію належать e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Alle Rechte vorbehalten.
    Bei der Nutzung von Informationen in elektronischer Form ist ein aktiver Hyperlink zu e-finance.com.ua erforderlich. Die Meinungen der Autoren stimmen möglicherweise nicht mit der redaktionellen Haltung überein. Für den Inhalt der Anzeigen ist der Werbetreibende verantwortlich. Die Informationsrechte liegen bei e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. All rights reserved.
    When utilizing information in electronic format, an active hyperlink to e-finance.com.ua is required. The opinions of the authors may not align with the editorial stance. The advertiser is responsible for the content of advertisements. Information rights belong to e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Wszelkie prawa zastrzeżone.
    Podczas korzystania z informacji w formacie elektronicznym wymagane jest aktywne hiperłącze do e-finance.com.ua. Opinie autorów mogą nie pokrywać się ze stanowiskiem redakcji. Za treść ogłoszeń odpowiada reklamodawca. Prawa informacyjne należą do e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Все права защищены.
    При использовании информации в электронном формате активная гиперссылка на e-finance.com.ua обязательна. Мнения авторов могут не совпадать с позицией редакции. Рекламодатель несет ответственность за содержание рекламных объявлений. Права на информацию принадлежат e-finance.com.ua.